Gå til innhold

Søknad hjelp!? Søker på en ledig stilling på et treningssenter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har litt problemer med å skrive en søknad. Skal søke på stillingen som selger på et treningssenter, og har vanskeligheter med å forklare med ord hvorfor jeg vil ha denne stillingen, og det å bygge opp setninger.

Grunnene til at jeg vil ha denne stillingen:

- dette treningssenteret er "mitt treningssenter" - hvor jeg trener

- De som jobber på dette treningssenteret har hjulpet, motivert og pushet meg til å nå målet mitt, og det er jeg evig takknemlig for.

- på et år har jeg klart å gå ned 21kg med deres hjelp, nå har jeg lyst til å bli en del av deres team sånn at jeg selv kan hjelpe, inspirere og motivere andre mennesker til å leve en sunn og aktiv livsstil.

- jeg har en stor interesse for trening og helse

- synes det er gøy og jobbe med salg og service

- liker å jobbe med mennesker

- drømmejobben

Håper noen kan hjelpe meg med dette!? Setter stor pris på det!

Anonymous poster hash: c318d...a80
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du har noen fine punkter der :) tror egentlig ikke du trenger så mye hjelp, bare formuler det til flytende tekst istedet for punkter.

Gjest Sagarmatha
Skrevet

Ikke glem å ta med at din svakeste side er din perfeksjonisme. Du gir det aldri før alt er perfekt.

Skrevet

Synes du har noen fine punkter der :) tror egentlig ikke du trenger så mye hjelp, bare formuler det til flytende tekst istedet for punkter.

Det er det om er problemet, har vanskeligheter med å formulere det til en flytende tekst! :(

Anonymous poster hash: c318d...a80

Skrevet

Skriv noe konkret om din erfaring med og interesse for salg, noe de ikke kan se utfra CV-en.

Gjest bustyvel
Skrevet

Husk å ta med erfaring/brennende interesse for nettopp salg, at du er glad i mennesker, omgjengelig og positiv. Ja, supert med treningserfaring og god erfaring med senteret, men du skal tross alt ansettes som selger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...