AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Hei, har litt problemer med å skrive en søknad. Skal søke på stillingen som selger på et treningssenter, og har vanskeligheter med å forklare med ord hvorfor jeg vil ha denne stillingen, og det å bygge opp setninger. Grunnene til at jeg vil ha denne stillingen: - dette treningssenteret er "mitt treningssenter" - hvor jeg trener - De som jobber på dette treningssenteret har hjulpet, motivert og pushet meg til å nå målet mitt, og det er jeg evig takknemlig for. - på et år har jeg klart å gå ned 21kg med deres hjelp, nå har jeg lyst til å bli en del av deres team sånn at jeg selv kan hjelpe, inspirere og motivere andre mennesker til å leve en sunn og aktiv livsstil. - jeg har en stor interesse for trening og helse - synes det er gøy og jobbe med salg og service - liker å jobbe med mennesker - drømmejobben Håper noen kan hjelpe meg med dette!? Setter stor pris på det! Anonymous poster hash: c318d...a80
FruHudson Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Synes du har noen fine punkter der tror egentlig ikke du trenger så mye hjelp, bare formuler det til flytende tekst istedet for punkter.
Gjest Sagarmatha Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Ikke glem å ta med at din svakeste side er din perfeksjonisme. Du gir det aldri før alt er perfekt.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Synes du har noen fine punkter der tror egentlig ikke du trenger så mye hjelp, bare formuler det til flytende tekst istedet for punkter. Det er det om er problemet, har vanskeligheter med å formulere det til en flytende tekst! Anonymous poster hash: c318d...a80
Viktualia Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Skriv noe konkret om din erfaring med og interesse for salg, noe de ikke kan se utfra CV-en.
Gjest bustyvel Skrevet 28. november 2013 #6 Skrevet 28. november 2013 Husk å ta med erfaring/brennende interesse for nettopp salg, at du er glad i mennesker, omgjengelig og positiv. Ja, supert med treningserfaring og god erfaring med senteret, men du skal tross alt ansettes som selger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå