B18 Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Hei! Jeg fant denne videoen: Se på videoen før du svarer, takk og lurte på hvor man kjøpe "mouth gards" i Norge? Eller hva det eventuelt heter på norsk. og har noen prøvd denne metoden?
Gjest Grapefrukt Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Nei har ikke det. De "mouth gards" kan du få kjøpt på e-bay. I Thailand kan du få kjøpt serum mye billigre, og 10 minutter gir sykt hvite tenner. Går sikkert an å kjøpe det på e-bay, men husker ikke navnet. Det var det eneste produktet som fungerer (helt sykt) på meg. Skal prøve å komme på det
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Tannbleking hver uke? Wow. Sikkert sykt bra for tennene. Anonymous poster hash: 4a4a6...4f4 4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Hei! Jeg fant denne videoen: Se på videoen før du svarer, takk og lurte på hvor man kjøpe "mouth gards" i Norge? Eller hva det eventuelt heter på norsk. og har noen prøvd denne metoden? Søk etter opalescence teeth whitening på ebay. Jeg har kjøpt Opalescence i Norge hos tannlege og var veldig fornøyd med den. Det heter mouth tray. Anonymous poster hash: 39409...bb7
GirlWithOneEye Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Har kjøpt tannbeskyttere for kampsport her i Norge, på en sportsbutikk. Typ G-sport e.l.
B18 Skrevet 28. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2013 Har kjøpt tannbeskyttere for kampsport her i Norge, på en sportsbutikk. Typ G-sport e.l. Hvor mye koster de i sportsbutikken?
B18 Skrevet 28. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2013 Nei har ikke det. De "mouth gards" kan du få kjøpt på e-bay. I Thailand kan du få kjøpt serum mye billigre, og 10 minutter gir sykt hvite tenner. Går sikkert an å kjøpe det på e-bay, men husker ikke navnet. Det var det eneste produktet som fungerer (helt sykt) på meg. Skal prøve å komme på det Si ifra hvis du kommer på det.. Nå har jeg søkt på mouth gards på ebay, er det et spesielt merke som anbefales (gjerne til rimlig pris), det kommer så mye opp på ebay.
GirlWithOneEye Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 Husker ikke helt, er noen år siden, men mener å huske at det var 69,-! 1
GirlWithOneEye Skrevet 29. november 2013 #9 Skrevet 29. november 2013 http://www.gmax.no/produkt/108221(BC_1)/rucanor-tannbeskytter-dobbel/ 65,- koster disse hos g-sport. De er dobbel, men for tannbleking er vel det kanskje likegreit?
Gjest BabyBlue Skrevet 30. november 2013 #10 Skrevet 30. november 2013 Det middelet hun snakker om kan kjøpes billig på iherb. Har selv brukt det og det funket ganske bra - eneste problemet var at mouth guarden som fulgte med sugde. Kanskje det å forme sine egne kan fungere bedre?
Kira-delta Skrevet 30. november 2013 #11 Skrevet 30. november 2013 Den blekigen har jeg, men syns ikke den har funket så bra. Det kan jo være fordi jeg ikke har sånn til tennene, og har stappet papir i overleppen hver gang jeg skal bruke den Får kjøpe meg sånn tannbeskyttelse og prøve
B18 Skrevet 30. november 2013 Forfatter #12 Skrevet 30. november 2013 Det middelet hun snakker om kan kjøpes billig på iherb. Har selv brukt det og det funket ganske bra - eneste problemet var at mouth guarden som fulgte med sugde. Kanskje det å forme sine egne kan fungere bedre? I videoen så viser hun hvordan man former sine egne, jeg vet ikke helt om det går ann med den fra sportsbutikken, men for prøve:P
B18 Skrevet 30. november 2013 Forfatter #13 Skrevet 30. november 2013 http://www.gmax.no/produkt/108221(BC_1)/rucanor-tannbeskytter-dobbel/ 65,- koster disse hos g-sport. De er dobbel, men for tannbleking er vel det kanskje likegreit? Takk Spørs om de kan formes, for i videoen så former hun tanbeskyttene med vamt vann. Men takk : )
Gjest BabyBlue Skrevet 30. november 2013 #14 Skrevet 30. november 2013 I videoen så viser hun hvordan man former sine egne, jeg vet ikke helt om det går ann med den fra sportsbutikken, men for prøve:P Hvis du prøver får du si hvordan det går og hvor du fikk tak i de til tennene, jeg vil også prøve
Kira-delta Skrevet 1. desember 2013 #15 Skrevet 1. desember 2013 Takk Spørs om de kan formes, for i videoen så former hun tanbeskyttene med vamt vann. Men takk : ) Om du leser i produktbeskrivelsen så står det at disse fra g-Max skal formes med varmt vann.
GirlWithOneEye Skrevet 1. desember 2013 #16 Skrevet 1. desember 2013 Jeg har akkurat de jeg linket til, formet til bruk i boxing, og de formet seg helt fint! Man må jo bruke ganske så varmt vann, så det kjentes ærlig talt om som jeg kokte tannkjøttet, så ville nok ventet med å bruke blekinga til dagen etterpå e.l.!
Ophelia85 Skrevet 1. desember 2013 #18 Skrevet 1. desember 2013 Hvis jeg skulle ha bleket tennene, ville jeg virkelig ha investert i en skinne som er tilpasset mine tenner av en tanntekniker. Blekemiddel er kjempesterkt, og vil virke svært skadelig på tannkjøttet. Tilpassede blekeskinner sørger for at middelet kun havner på tennene. Dessuten ville jeg vært skeptisk til å kjøpe blekemiddel fra ebay/iherb/e.l. Enten er blekemiddelet for svakt til at det har ordentlig, langvarig effekt (som SmileLab), eller så er det for sterkt til hjemmebruk og du risikerer å skade tennene skikkelig. En sjekk hos tannlege for å sjekke at man ikke har hull eller skader på emaljen er også veldig lurt før man setter i gang med bleking.
Kira-delta Skrevet 3. desember 2013 #19 Skrevet 3. desember 2013 Nå sitter jeg og gjør akkurat det samme som hun i videoen. Kjøpte tannformene på g-sport, gel'en hadde jeg fra før. Gikk greit å lage tannformen, dyppet den kjapt i kaldt vann før den tok den i munnen og den formet seg fint:) Spent på å se om det blir noe resultater 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #20 Skrevet 3. desember 2013 Hvilken gel du har? Anonymous poster hash: 39409...bb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå