Gå til innhold

Vanskelig å få venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er ei jente som går 1 året på vgs. Når jeg var mindre var jeg veldig sjenert og synes også det var veldig vanskelig og få venner, men når jeg begynte på ungdomsskolen forsvant dette og idag er jeg langt ifra sjenert, men jeg har problemer med å få venner.

Jeg kan bare glemme og få venner på skolen for de har fordelt seg i grupper, noe jeg synes er patetisk. Kom i klasse med bare ukjente, mens alle de andre kjente hverandre, jeg har prøvd og bli venner med jentene og guttene, men de er overlegen og frekk.

På ungdomsskolen hadde jeg en bestevenninne som nå bare har ditcha meg totalt, og vil såvidt hilse på meg.

Har så lyst og bli kjent med noen, men jeg tør ikke å gå på fester alene og er for ung til å dra på byen, og blir altfor kleint og gå bort til noen på gaten og snakke med dem.... har dere noen tips?? Vil helst ikke begynne på noen aktiviteter eller lignende..

Anonymous poster hash: 36118...b35
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg er ei jente som går 1 året på vgs. Når jeg var mindre var jeg veldig sjenert og synes også det var veldig vanskelig og få venner, men når jeg begynte på ungdomsskolen forsvant dette og idag er jeg langt ifra sjenert, men jeg har problemer med å få venner.

Jeg kan bare glemme og få venner på skolen for de har fordelt seg i grupper, noe jeg synes er patetisk. Kom i klasse med bare ukjente, mens alle de andre kjente hverandre, jeg har prøvd og bli venner med jentene og guttene, men de er overlegen og frekk.

På ungdomsskolen hadde jeg en bestevenninne som nå bare har ditcha meg totalt, og vil såvidt hilse på meg.

Har så lyst og bli kjent med noen, men jeg tør ikke å gå på fester alene og er for ung til å dra på byen, og blir altfor kleint og gå bort til noen på gaten og snakke med dem.... har dere noen tips?? Vil helst ikke begynne på noen aktiviteter eller lignende..

Jeg har opplevd akkurat det samme. Går VG2 nå, men sliter med å finne noen jeg trives sammen med. Vet ikke om du bor i nærheten av meg, men jeg er i alle fall åpen for nye vennskap! :)

Anonymous poster hash: db8d4...251

Skrevet

Jeg har opplevd akkurat det samme. Går VG2 nå, men sliter med å finne noen jeg trives sammen med. Vet ikke om du bor i nærheten av meg, men jeg er i alle fall åpen for nye vennskap! :)

Anonymous poster hash: db8d4...251

Jeg bor i Bergen. :)

Gjest BettyBoop
Skrevet

Har null andre tips enn å bytte skole

Skrevet

Har null andre tips enn å bytte skole

Det er litt vanskelig nå.. må da vente til neste skoleår.

Skrevet

Har dere kantine på skolen?
Jeg slet selv med å bli kjent med folk da jeg gikk på videregående, er veldig introvert av meg. Det som funket for meg var å bare hoppe i det og spørre om jeg kunne få sette meg ned ved noen, da gikk det liksom av seg selv.

Skrevet

Jeg går 2 året, bor i bergen. jeg vil gjerne ha en ny venn =)

Skrevet

Hvis alle i klassen din er overlegne og frekke og bestevenninnen din kuttet deg ut uten grunn, så lurer jeg på om du kanskje burde se på hvordan du egentlig er selv. Du skriver at du er "langt ifra" sjenert, har du kommet litt vel langt kanskje? Er det du som skaper noen av disse situasjonene selv? For en hel skoleklasse består ikke av drittsekker, garantert ;)

Anonymous poster hash: e582f...420
Skrevet

Jeg bor i Bergen. :)

Jeg går 2 året, bor i bergen. jeg vil gjerne ha en ny venn =)

Jeg går siste året på US, bor i Bergen. Vil gjerne ha nye venner! :)

Skrevet

Jeg går siste året på US, bor i Bergen. Vil gjerne ha nye venner! :)

Hva heter du på facebook ? Kan kontakte deg der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...