Gå til innhold

Trenger en oppmuntring

Anbefalte innlegg

Gjest Kattemamsen
Skrevet (endret)

Har du noen gang følt deg utenfor? Følt deg mindre viktig enn andre? Følt at bestevennen, en god venninne eller kjæresten bruker mer tid på noen andre enn deg? Det er akkurat slik jeg føler det nå. Jeg føler meg utrolig utenfor framfor bestevenninnen min.

Vi var MYE sammen med hverandre hver dag før, uten problemer. Til og med i helger var det ikke et problem, men det ser slik ut nå. Jeg virkelig elsker bestevenninnen min, men det sårer når hun bare skyver meg unna, imens hun bruker tid på andre i steden for bestevenninna si. Ja, for det er tydeligvis mye viktigere å være flere ganger i uka på Fjellheim og være hos mammaen sin, og ikke ha tid til meg en eneste gang. DA føler man seg virkelig utenfor og såret!

Hun har ikke tid til meg i det hele tatt. Hun sier selv at hun har tid til meg, men det stemmer ikke. Jentegruppa og kokeklubben regnes ikke med! For hvor ofte er vi hos hverandre egentlig? Kanskje noen ganger i mnd. Jeg skjønner ikke hva som skjer, hva jeg har gjort.

Jeg hadde faktisk problemer med å skrive dette innlegget, brukte ca. 2 timer.

Endret av Kattemamsen
Videoannonse
Annonse
Gjest Grapefrukt
Skrevet

Familie er det viktigste. Hvis hun vil tilbringe masse tid med familien må hun få lov til det. Du kan dessverre ikke bestemme hvordan hun skal prioritere sin tid. Skjønner at det kan være sårende, men du må bare godta situasjonen hvis du har snakket med henne om det og hun ikke viser vilje til å prioritere deg mer enn på kokeklubben og jentegruppa.

Masing fører nok bare til at hun vil tilbringe enda mindre tid med deg.

Gjest Kattemamsen
Skrevet

Vi er bestevenninner, da skal man faktisk ha tid til hverandre. Det var mye bedre enn før :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...