AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Hva er kul farge til et mahoganybrunt treverk? Hva heter det.. Reol? Fra 70-80-tallet tror jeg. Lite pen.. Har affeksjonsverdi for samboeren min, så jeg vil gi det en sjanse etter maling. Jeg tenker kanskje hvitt/grått? Veggene er hvite. Har ingen stil Men nå kommer det noe vanskelig.. Har et hjørneskap i samme farge, og det har farget glass. Gult og blått tror jeg, sånne snø ruter eller noe på kanskje 10-15 cm i diameter. GÅR det an å få DET til å se bra ut, tross de fargerike glassene? Anonymous poster hash: adb17...1d1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Snø ruter skulle være små ruter. Glassene sitter på øverste halvdel, foran. Anonymous poster hash: adb17...1d1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Du kan male i hvilke farger du vil, men om det blir kult eller ikke kommer jo helt an på hva slags stil dere har ellers og hvilke farger det er på de andre møblene. Hvitt/grått er jo veldig kjedelig men likevel safe. Igjen kommer det an på hva dere skal bruke reolen til. Er det bøker kan jo salviegrønt bli fint, men det er som sagt helt individuelt. Skapet med glassrutene kan også males. Enten i samme farge som glasset, blått eller gult, eller i en kontrastfarge som passer, kanskje grønt eller oransje eller rosa? Igjen, tenk på hvilke andre ting dere har. Å male og velge farger er egentlig ikke så mye verre enn å velge farger når man kler på seg Anonymous poster hash: 04eb9...603 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Velg hvitt inni og veldig dus lysgrå utenpå, med en tone av blått i. Evt duegrått/blått. Men det må ikke være tydelig blåfarge, bare et hint! Det kan du bruke på begge møblene og så vil det hvite inni skapet fremheve fargene i glasset. Hvis du vil ha det helt nøytralt, mal alt enten hvitt eller blek grå. Anonymous poster hash: 49600...ed1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Takk for tips har også vurdert blått, kanskje t.o.m litt knall, som f.eks jotun summer breeze og hvitt. Men det er litt risky? Anonymous poster hash: adb17...1d1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #6 Skrevet 28. november 2013 Kanskje en risiko for å bli fort lei? Det spørs Anonymous poster hash: 49600...ed1 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #7 Skrevet 28. november 2013 Jepp.. Ikke lett å velge farge Anonymous poster hash: adb17...1d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå