Gå til innhold

En helt jævlig flause... hva gjør jeg?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette her er jævlig flaut, og det er faktisk helt sant.. jeg vet faen ikke hva jeg skal gjøre!! Tror jeg dør..

Det som skjedde var at flørten/kjæresten(litt usikker siden det er ganske nytt) kjøre på bensinstasjonen for at han skulle få vasket bilen sin før han dro på jobb og er borte i to uker. Da bilen var kommet inn i vaske-greien, tenkte jeg skulle vere litt sexy og ba han sette setet sitt lengre bak.. så tok jeg av meg buksa og satt meg over han og vi begynte å ha sex. Så kjente jeg at jeg måtte prompe.. har hatt litt vondt i magen. Prøvde å holde meg i det lengste.. er jo usexy og prompe liksom.. men så klarte jeg ikke holde meg.. og det kom eg eksplosjon... og det kom diaré ut. og det kom på rattet og litt på han og på buksene mine.. så snart bilen var ferdig løp jeg bare og slengte døren igjen... han har ringt meg mange ganger men jeg tørr faen ikke snakke med han!!! hvem driter i fanget på noen liksom?! :O huff...... hva skal jeg gjøre

Anonymous poster hash: 545bb...208
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde vel iallefall tilby å vaske bilen innvendig!

Anonymous poster hash: ef7ab...ef1

• Liker 9
Skrevet

Unnskyld, men... HAHAHAHAHHAAA

Anonymous poster hash: 905c8...580
  • Liker 24
Gjest HappyWaffle
Skrevet

:sjokkert:

åherregud da hadde jeg ALDRI vist meg ute igjen. dessuten er det videoovervåkning i vaskehaller så gud veit hvem det er som har sett det.

uff.. send han en melding å si at du ikke klarer å snakke med han nå, så det er best om han skriver det han vil si.

Skrevet

Problemet er at han skulle dra på jobb i dag.. og etter planen allerede dratt!! vet ikke om han ble hjemme eller hva

ts

Skrevet

Eh...snakke med han. Alle kan ha en dårlig mage. Du var bare uheldig, og det forstår han nok.

Anonymous poster hash: 6b2a8...884
  • Liker 3
Gjest Riskjeks
Skrevet

Du får tilby deg å vaske bilen, og så snakker dere sammen og glemmer det. Det var jo et uhell, regner med han skjønner at du ikke gjorde det med vilje :P

Skrevet

Han forstår nok at du bare var utrolig uheldig. Kan jo skje den beste..

Men du må jo snakke med han.

Anonymous poster hash: 0fb49...6af
Skrevet

Skaff deg ny identitet og røm landet!

Neida, han har i hvert fall forsøkt å kontakte deg, da har han nok ikke blitt helt skremt, bare svar ham, det blir ikke verre av det :).

Skrevet

Jeg ringte han nå og han klartre ikke å snakke for han lo sånn!! Jeg måtte bare legge på.. dette er så piiiinliiiig.. tror jeg har overgått meg selv nå.. må holde meg inne resten av livet

ts

• Liker 1
Skrevet

Jeg ringte han nå og han klartre ikke å snakke for han lo sånn!! Jeg måtte bare legge på.. dette er så piiiinliiiig.. tror jeg har overgått meg selv nå.. må holde meg inne resten av livet

ts

Men at han lo er jo bare et godt tegn, da tar han det i hvert fall med humor :)

• Liker 21
Gjest bustyvel
Skrevet

Le sammen med han da vel ;) Og tenk på hvor artig de bensinstasjonsansatte hadde det dersom kameraet stod riktig vei :P

• Liker 4
Skrevet

hvis han lo av det så er det ikke så farlig ;) han tok det med et smil, å det er det ikke alle som ville gjort :P

la det gå litt, men forvent å få høre det en stund fremover ;) hvis du fiser feks så kan han sikkert finne på å nevne den hendelsen å si at du må være forsiktig eller noe :P hahahah

Anonymous poster hash: 64d3b...9f1
  • Liker 1
Skrevet

:skratte::skratte: Så mye moro å lese på KG!

For å si det sånn... Hihihi... STAKKARS deg! Men at han ler er det absolutt allerbeste du kunne håpet på :laugh: Du får ikke stenge han ute nå da, så du ikke presser ham til å fortelle for mange andre om dette :fnise:

• Liker 5
Skrevet

Haha, uff. Lo så jeg gråt jeg nå, men synes veldig synd på deg. Faktisk har jeg gjort noe av det samme sist så vet akkurat hvordan du har det. Var på min første ferie med ny kjæreste. Jeg satt på toppen under sexen og plutselig fosset det diare på hele han og senga. Jeg gråt og var helt fortvilet, men han tok det veldig fint. I ettertid kunne vi le av det sammen;-)

Det kan skje hvem som helst det der, men unngår sex den dag i dag hvis jeg er litt uggen i magen. Og sitter ihvertfall ikke på toppen hvis jeg er litt dårlig i magen.

Mitt råd til deg er å være helt ærlig på at du er så flau og skammer deg så fryktelig. Så regner jeg med at han sier det er greit og ikke nevner det noe særlig mer;-)

Anonymous poster hash: df79b...c62

• Liker 3
Skrevet

Haha, herregud, jeg skjønner ikke at det er mulig :fnise: Hahahahahaha.

Stakkar deg da.. og jeg synes det er flaut bare om jeg promper foran kjæresten :P

Anonymous poster hash: 2aaf9...28d
  • Liker 1
Skrevet

Å herregud!!! hahaha... uff...

Jeg tror du kan ta det med ro! Han lo, og det er et godt tegn. :)

føler med deg! Og dette er noe dere kan le av i framtiden.

Skrevet

Her er det desverre kun seppuku som kan gjenopprette æren din.

Skrevet

Her er det desverre kun seppuku som kan gjenopprette æren din.

Gjenopprette ære ved å ta selvmord?

Anonymous poster hash: 2aaf9...28d

Skrevet

Herregud... Stakkars deg - men nå har du lært at man ikke har sex når man er litt uggen i magen, og iallefall ikke i en vaskehall ;) Siden han fortsatt vil snakke med deg kan du iallefall være sikker på at han virkelig liker deg, det må da være fint å vite? Snakk med ham og bli ferdig med det, så kan du legge det bak deg etterpå.

Anonymous poster hash: 064a3...a64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...