livelovelaugh Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 (endret) http://rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/vitex_a-c.htm Det skal virke regulerende på kvinnelige hormoner. Leste at det er ikke bra å ta Vitex likevel :S Endret 28. november 2013 av livelovelaugh
super-ida Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Jeg har forsøkt..... Vet ikke om det er noen sammenheng..... Men tre mnd etter at jeg var begynt på de fikk jeg veldig lavt blodtrykk. 90/55 og var svimmel konstant, legen tok div blodprøver og det ble mange turer på sykehuset for nye prøver osv. Hadde forhøyede leucocytter og lave hmmm.... Trombocytter (?) sluttet på tablettene, og etter tre uker ved siste kontroll på sykehuset var blodprøvene fine igjen!!
livelovelaugh Skrevet 4. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2013 Jeg har forsøkt..... Vet ikke om det er noen sammenheng..... Men tre mnd etter at jeg var begynt på de fikk jeg veldig lavt blodtrykk. 90/55 og var svimmel konstant, legen tok div blodprøver og det ble mange turer på sykehuset for nye prøver osv. Hadde forhøyede leucocytter og lave hmmm.... Trombocytter (?) sluttet på tablettene, og etter tre uker ved siste kontroll på sykehuset var blodprøvene fine igjen!! Uff da Har også lest at noen fikk bivirkninger eller syklusen sin kluss p.g.a Vitex - så sjansen tør jeg ikke å ta likevel Takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå