Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg slik at jeg får psykiske og fysiske smerter av å vite at en person eksisterer. Han står for vold, terror, uønsket nærgåendehet. Alt ved denne personen er negativt. Han har absolutt ingenting godt ved seg, og jeg må ufrivillig forholde meg til av forskjellige grunner..

Det som egentlig er formålet med denne tråden er å søke råd om hvordan jeg kanl bli mer likegyldig, noe som er vanskelig for meg siden jeg er svært følsom og blir lett et offer for den type personer.. Det skal sies at han her er ekstrem, ekstrem og tilhører ikke gruppen av vanlige, sunne mennesker.

Jeg orker ikke skittkasting, og vil ha seriøse råd til hvordan jeg kan takle situasjonen. Jeg virkelig hater alt ved denne personen. Egentlig er han overflødig, fordi han har lagt hele sin eksistens i å forfølge meg... Helt totalt meningsløst jeg skjønner ikke Gud kan ha skapt et så til de grader uvanlig og sykt menneske..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med mindre dere har barn sammen så trengerdu overhodet ikke forholde deg til personen.

og det er ikke så ekelt som å "bare" bli mer likegyldi. følelser kan ofte ike styres slik

Anonymous poster hash: ff463...6f4
  • Liker 1
Skrevet

Søk hjelp hos psykolog.

Anonymous poster hash: 6a36f...325
  • Liker 2
Skrevet

Søk støtte utenifra, ikke isoler deg. Lege, psykolog, venner og familie. Ikke la han isolere deg og gjøre deg ekstra sårbar og manipulerbar.

Anonymous poster hash: 7fb33...614

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...