Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har verdens beste bror, og det er like vanskelig hvert år å finne en bra gave til han. Jeg er student, og har ikke så mye å rutte med, så vil holde meg til ca 500 kr. Han får ofte klær, da han sjelden kjøper dette selv, men jeg kan ikke gi han klær i år også.

Har dere forslag?

Han er friluftslivmann, elsker jakt og fiske, skit, teltturer, fjell, båt ol. Han har alt av klær. Tror han har alt av utstyr også. Men kom gjerne med forslag om dere vet om noe genialt:)

Ellers er han som de fleste unge menn, liker å ta seg en tur på byen, spille tv-spill, se filmer. Tror Guttegjengen også spiller spill, som poker og "krigsspill" på brett.

Jeg er helt blank. Vil så gjerne gi han noe han blir glad for! Han er virkelig den beste broren, og jeg vil gjøre han glad:)

Anonymous poster hash: f6647...f52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har verdens beste bror, og det er like vanskelig hvert år å finne en bra gave til han. Jeg er student, og har ikke så mye å rutte med, så vil holde meg til ca 500 kr. Han får ofte klær, da han sjelden kjøper dette selv, men jeg kan ikke gi han klær i år også.

Har dere forslag?

Han er friluftslivmann, elsker jakt og fiske, skit, teltturer, fjell, båt ol. Han har alt av klær. Tror han har alt av utstyr også. Men kom gjerne med forslag om dere vet om noe genialt:)

Ellers er han som de fleste unge menn, liker å ta seg en tur på byen, spille tv-spill, se filmer. Tror Guttegjengen også spiller spill, som poker og "krigsspill" på brett.

Jeg er helt blank. Vil så gjerne gi han noe han blir glad for! Han er virkelig den beste broren, og jeg vil gjøre han glad:)

MMmhhhhaaaahaaahaa!!!! :skratte:

Skrevet

Unnskyld du der TS, men som trønder så er ordet "skit" veldig moro å se i en slik sammenheng. :fnise:

Jeg har også en bror i tjueårene og til han har jeg kjøpt ett smykke og ett sett med høyttalere til PC.

Skrevet

Håndklær, pledd, sengetøy?

Litt mer "voksne" ting som menn i 20- åra ofte ikke har overvettes mye av.

Gjest avocadoen
Skrevet

Min kjæreste som har veldig mye til felles med broren din får klær og ting han har bruk for på kjøkkenet. For eksempel får han en kniv fra fiskars, kjøkkenhåndkle og litt sånn forskjellig (dette får han i pakkekalender) han får også deospray som jeg vet han elsker, og sånne søte shotglass med bart på fra kremmerhuset :)

Skrevet (endret)

-

Endret av Tavira
Skrevet

Unnskyld du der TS, men som trønder så er ordet "skit" veldig moro å se i en slik sammenheng. :fnise:

Jeg har også en bror i tjueårene og til han har jeg kjøpt ett smykke og ett sett med høyttalere til PC.

Hehe, skulle skrive skiturer, men ombestemte meg og da ble det skit. Hehe

Skrevet

Siden han liker å spille poker kan du kanskje kjøpe et skikkelig chipsett til ham om han ikke har det allerede.

Ellers er spillet «Cards Against Humanity» fryktelig artig (om man ikke har noe imot å være fryktelig upolitisk korrekt!) og kan anbefales på det sterkeste.

Skrevet (endret)

Til kalde turer eller DNT-hytteturer: silkepose. Den øker komfortemperaturen på sovepose med 4-5 grader :)

Utstyr han kanskje ikke har: Stormkjøkken/primus, regntrekk til sovepose, jervenduk, sammenlegbar stol/krakk, lett spade til å ha med på skitur, sitteunderlag i noe fint skinn, fin trekopp, bestikksett, bra lommelykt/hodelykt.

Brettspill som guttevennene mine spiller mye: Dominion (sykt gøy!), Settlers og Munchkin. Litt nerdete og utrolig morsomme spill.

Sånn music angel høytaller er kjempegod syns jeg, hvertfall til å være så liten, og ganske billig :)

Endret av Poserose
Skrevet

victorinox lommekniv er alltid lurt for en villmarksmann, jeg betalte rundt 200 kroner for min på clas ohlson. men sørg for at du får victorinox, best kvalitet, men likevel billig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...