AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Hei! Kjæresten min brukte pc'en min for noen dager siden. I går, da jeg gikk inn på Google, oppdaget jeg at han var innlogget på Google+. Jeg har i mellomtiden googlet masse rart, blant annet en jente han ble kjent med i sommer og den nye kjæresten til eksen hans. Og ja, jeg vet dette høres sært ut, men jeg er veldig nysgjerring og googler ALT. Det som da er problemet her er at når en har en Google+ konto så lagres alle Google-søk i en logg som kun eieren av kontoen kan se. Jeg logget jo selvfølgelig kjæresten ut da jeg oppdaget at hans bruker var innlogget. Jeg kan derfor ikke gå tilbake å slette søkene. Jeg synes det er dritflaut hvis han sjekker loggen og ser dette, selv om sannsynligheten for at han sjekker den sikkert er liten. Hva hadde dere gjort/tenkt? Vi bor forresten ikke sammen. Anonymous poster hash: b39cf...34c
Sissan1 Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Hvis han leser den og spør deg kan du vel bare si at du er nysgjerrig og googler alt da? Ikke noe feil i det vel? 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Hvis han leser den og spør deg kan du vel bare si at du er nysgjerrig og googler alt da? Ikke noe feil i det vel? Joda, men er jo ganske flaut. Og han kommer til å tro at jeg er en skikkelig stalker. Anonymous poster hash: b39cf...34c
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Joda, men er jo ganske flaut. Og han kommer til å tro at jeg er en skikkelig stalker.Anonymous poster hash: b39cf...34c Men det er du jo tydeligvis. Så hva er problemet?Anonymous poster hash: 97ec6...450 8
Arianna Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Finner han ut av det så er det bare å le det bort. En filleting, dette. Litt småflaut kanskje, men er bare å forklare det på samme måte som her!
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #6 Skrevet 28. november 2013 kan jo hende at han har skrudd av den logen. det har jeg gjort Anonymous poster hash: d54cb...9c1
Sissan1 Skrevet 28. november 2013 #7 Skrevet 28. november 2013 he-he - rekk opp handa den som ikke har sjekket ut sin nye kjæreste på google ;-) 2
Lutetium 71 Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 Hei! Kjæresten min brukte pc'en min for noen dager siden. I går, da jeg gikk inn på Google, oppdaget jeg at han var innlogget på Google+. Jeg har i mellomtiden googlet masse rart, blant annet en jente han ble kjent med i sommer og den nye kjæresten til eksen hans. Og ja, jeg vet dette høres sært ut, men jeg er veldig nysgjerring og googler ALT.Det som da er problemet her er at når en har en Google+ konto så lagres alle Google-søk i en logg som kun eieren av kontoen kan se. Jeg logget jo selvfølgelig kjæresten ut da jeg oppdaget at hans bruker var innlogget. Jeg kan derfor ikke gå tilbake å slette søkene. Jeg synes det er dritflaut hvis han sjekker loggen og ser dette, selv om sannsynligheten for at han sjekker den sikkert er liten. Hva hadde dere gjort/tenkt? Vi bor forresten ikke sammen. Anonymous poster hash: b39cf...34c Dette har jeg aldri sett noe til? Gidder du å fortelle meg om hvor jeg finner dette? Tenkte www.google.com/settings/dashboard burde være rette stedet, men jeg finner ingen søkelogg, bare en oversikt over diverse aktivitet på kalender, google play, gmail osv
Mann 42 Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 Tragisk når folk ikke kan stille et enkelt spørsmål, men må snike seg rundt i krokene med googling og sjekk av logger for å finne ut noe om kjærestene sine. Min eks gjorde det samme. Jeg har aldri brydd meg med å låse mobiltelefonen. Har ikke brukt den til noe sensitivt. Og en kveld fant jeg ut at hun hadde sittet og bladd seg gjennom loggene for å se hvem jeg hadde snakket med, og meldinger og diverse. Oppdaget det fordi den ene samtaleloggen var slettet. Det er jo bare et lite klikk som skal til, så er den borte. Patetisk. Mistet litt av respekten for henne den dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå