Gå til innhold

Hvordan oppbevarer dere gavepapir og tilbehør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I disse julegavetider så florerer det med gaveinnpakkingsmateriell i heimen. Vi oppbevarer alt i en vanlig bærepose, som står i boden, og velter vel med alle sine ruller og pakkebånd omtrent annenhver gang vi skal inn dit for å hente noe annet...

Hvordan oppebarer dere gavepapir?

Noen som har tips til en passelig lang og smal eske som kan fungere for dette formålet?

Anonymous poster hash: bd8f9...fe0
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

-

Endret av Fantomina
Skrevet

I en sånn høy terrakottakrukke som egentlig er for å ha brød i. Kjøpt på loppemarked. Annet tilbehør har jeg i sånne bittesmå trekommoder fra IKEA. Tror dessverre ikke de er i salg lenger.

Anonymous poster hash: 7ef5d...171
Skrevet

Jeg oppbevarer en del innpakningsgreier i et skap på kjøkkenet. Hva med å slå i en spiker/henge opp en knagg i boden som du kan henge posen på, hvis du har dårlig med plass?

Gjest shockgirl
Skrevet

Har det i en skuff, og de rullene som er for lange/store ligger øverst i klesskapet mitt.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Har noen ruller med papir liggende oppå klesskapet.

Ellers har jeg noe teip og diverse liggende i en kurv på kjøkkenet

• Liker 1
Skrevet

Jeg har pakkebånd, merkelapper etc i en kurv og innpakningspapir står i en krukke. Papir er vanskelig for det er som regel for langt til å gå ned i skuffer.

Skrevet

Jeg har alt sånt i bestefars gamle skipskiste.

• Liker 1
Skrevet

har alt i en høy pappeske :)

Skrevet

Jeg har sett sånne innpakningsmateriell-oppbevaringsgreier i et av disse bladene man får i posten av og til... Select eller Nytt&nyttig, eller noe. En stiv tøypose med sylinderfasong (med lokk) der man kan ha papirrullene, og utenpå er en lomme til bånd og lignende. Jeg vet også at det finnes mønstre så man kan sy sånne selv, så det kan jo være et tips å ønske seg av sy-glade venner og familie.

Jeg har mine julepapirruller i en litt høy bærepose, den er så full at den står fint av seg selv. Og helårsrullene ligger i en kommodeskuff. Bånd og merkelapper har jeg i oppbevaringsbokser.

Anonymous poster hash: 735bf...b2d
Skrevet

Jeg har det på en hylle som bare brukes til oppbevaring av sesongklær, som altså ikke er i daglig bruk. Kan du henge opp en hylle et sted i boden på en plass som er lite synlig?

Skrevet

Pappeske i kjeller'n. Taes opp ved behov

Skrevet

I en bedroller med lokk. Gjemt godt under gjestesenga.

Skrevet

Har en papirkurv stående i et hjørne på boden, den er høy nok til at ruller står av seg selv, der har jeg både gråpapir, julepapir, helårspapir og andre "ruller", sånn som f.eks sånn plastfilm man kan ta utenpå bøker for at de skal holde seg bedre osv.

Bånd, kort osv ligger i en kakeboks jeg har arvet etter oldemoren min, denne står fremme i stua fordi den er pen nok til å være dekorasjon :)

Skrevet

Har de i en rund, høy kakeboks i metall som jeg mangler lokk til. Perfekt.

Anonymous poster hash: e3fe5...455

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...