AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Vi hadde et fint første møte. Kvelden gikk ut på kino og middag hjemme hos han. Koste oss og vi kysset masse. Jeg sov over, men vi hadde ikke sex. (Og det er jeg veldig glad for!) Noen timer senere sendte jeg ham en mld om at jeg koste meg og at vi gjerne måtte gjøre det igjen. Fikk svar to minutter senere at han også koste seg og at det måtte vi få til. Vi har snakket litt og snappet en god del. Får alltid godnatt-snap eller melding av han. Men han var mer ivrig på snap og mld før vi møttes, nå har det blitt litt mindre. Selv om jeg fortsatt hører fra han (på snapchat) en-to ganger daglig. Så sendte jeg han en mld i går og samtalen vår lød omtrent sånn her: Meg: "Treffes igjen snart eller? :D Filmkveld og middag" Han: "Må vel få til det ja! :)" Meg: "Sikker? hehe.. Når tenker du da?" Han svarte en time senere: "Var på kino. Jeg flytter i helga da" Meg: "Du får bare gi beskjed når du kan da! ;)" Og det var det. Fikk ikke god natt mld av han for første gang heller, men dette ble jo sendt veldig sent på kvelden og jeg sovna like etterpå. Jeg blir så usikker og føler jeg kunne sagt det annerledes! Og så har jeg INGEN planer i helga... lurer på å spørre om han kanskje trenger flyttehjelp? Eller er det "too much"? Vil ikke virke for ivrig eller klengete heller... jeg er engang ikke sikker på om han vil møte meg igjen. Vet det er tusen sånne "vet ikke hva han vil, er usikker blbabla" tråder, men jeg er bare en av tusen jenter som liker en gutt og er usikker på om det er gjensidig. Så vær litt snille med meg! Anonymous poster hash: b8b1c...c37
Knekt1 Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Ja, å tilby flyttehjelp er "too much". Problemet er at dere snakker for mye rundt å møtes igjen. Siden han åpenbart ikke tar initiativ, må du gjøre det. Send han en melding der du lanserer to konkrete tidspunkt å møtes på, så kan han velge hvilket tidspunkt som passer best. Dersom han ikke har anledning noen av dagene, må du nesten bare gi han tid til å ta initiativet selv.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Ja, å tilby flyttehjelp er "too much". Problemet er at dere snakker for mye rundt å møtes igjen. Siden han åpenbart ikke tar initiativ, må du gjøre det. Send han en melding der du lanserer to konkrete tidspunkt å møtes på, så kan han velge hvilket tidspunkt som passer best. Dersom han ikke har anledning noen av dagene, må du nesten bare gi han tid til å ta initiativet selv. Hvorfor tar han ikke initiativ egentlig? Er det et dumt tegn? :/ Han har sikkert en del å tenke på nå, flytting og sånt. Kanskje vente til etter helga og se om det har roet seg litt? Og når kan jeg komme med forslag om konkrete tidspunkt? Som sagt, etter helga kanskje? Anonymous poster hash: b8b1c...c37
Gjest Tinkerbell Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Du har skrevet at du vil møte han igjen ikke bare en gang, men to ganger. Så du bør ikke skrive noe mer om å møte hverandre før han selv sier/skriver noe mer om det. Han skrev jo at dere måtte få til å møte hverandre, skjønner ikke hvorfor du skrev "sikker?".
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Jeg skrev "sikker?" fordi jeg følte/føler at han ikke er så ivrig på å møtes igjen. Selv om han ikke har sagt noe annet. Angrer på at jeg skrev det da men. Gjort er gjort. Uansett.. Hvorfor kan man ikke bare si ifra hvis man faktisk ikke vil møtes? Er mer høflig å si ifra enn å late som man vil møtes men ikke tar noe initiativ. og det gjør det ikke noe lettere for meg når vi faktisk hadde det koselig og jeg fikk inntrykk der og da at han også likte meg. Jeez! Jeg skal la vær å spørre flere ganger. Men hvis han ikke sier noe om å møtes hele neste uke men likevel hører fra seg, kan jeg vel spørre igjen? Si at jeg kan den og den datoen og se hva han svarer. Hvis han fortsatt ikke kan eller noe lignende, så gir jeg opp. Kan noen bekrefte meg på at det jeg skrev nå hørtes greit ut?Anonymous poster hash: b8b1c...c37
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #6 Skrevet 28. november 2013 Forresten, det at han skrev "må få til det" mente han at det er en selvfølge at vi skal Møtes eller? Skjønner ikke helt hvor positiv den setningen er jeg.Anonymous poster hash: b8b1c...c37
Gjest Tinkerbell Skrevet 28. november 2013 #7 Skrevet 28. november 2013 Joda, skjønte hvorfor du skrev det. Men det fikk deg til å virker usikker, og det er ikke så attraktivt. Han hadde nok ikke svart "nei, jeg er faktisk ikke sikker" uansett. Om han fortsetter å ta kontakt, og alt er bra og stabilt så kan du spørre igjen. Altså det er ingen fasit på dette, jeg bare skrev det jeg syntes var best. Han mente jo at dere måtte få til et møte en eller annen gang, kanskje han kommer tilbake med mer informasjon om når det skal skje etter at han er ferdig flyttet. Uansett så ønsker jeg deg lykke til
Gjest Chloè Skrevet 28. november 2013 #8 Skrevet 28. november 2013 Han er ikke interessert. Feil nr 1: Du sendte melding først etter daten Feil nr 2: Du sendte melding om dere skulle finne på noe igjen Hvorfor er det feil? Fordi han hadde tatt kontakt om han var interessert i noe mer enn å bare holde deg på gress, som da er grunnen til at han i det hele tatt svarer deg.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #9 Skrevet 28. november 2013 Ja. Det var litt dumt å skrive det. som sagt angra jeg med en gang. Fikk nettopp snap av han. Vet ikke om bare jeg fikk det eller om han sendte det til flere. uansett så er det jo positivt? Snappen handlet om pakking/flytting. Jeg har ikke svart. Har ikke gitt noen lyd fra meg i dag. Tenkte jeg skulle la ham høre fra seg først og det har han gjort nå.. Men vet ikke om jeg skal sende en snap tilbake. Var ikke no spm han stilte eller noe, så.. Er så fersk på dating og sånt. Har faktisk aldri gkort dette før. Har vært i et forhold siden jeg var 16 og på den tiden datet jg jo ikke på samme måte som nå. Er 21. Skal jeg svare eller la vær?Anonymous poster hash: b8b1c...c37
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #10 Skrevet 28. november 2013 Nå er det på tide å være litt hard to get...... Anonymous poster hash: 9618b...c8c
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #11 Skrevet 28. november 2013 Han er ikke interessert. Feil nr 1: Du sendte melding først etter daten Feil nr 2: Du sendte melding om dere skulle finne på noe igjen Hvorfor er det feil? Fordi han hadde tatt kontakt om han var interessert i noe mer enn å bare holde deg på gress, som da er grunnen til at han i det hele tatt svarer deg. Ehm.. jeg sendt mld bare noen timer etter daten da. Hadde jeg latt vær i en eller to dager så kunne det vært mulig at han hørte fra seg først. Så du tar nok litt feil her. En av oss må jo uansett ta kontakt og det ble meg. Jenter kan også vise interesse og ta initiativ liksom. Men det med at jeg spurte om å finne på noe igjen og at jeg var først som spurte, kan være noe ja.. men jeg tror faktisk han bare er ganske opptatt med lange jobbdager og flytting. Jeg jobber bare deltid og har MYE tid til overs, så ikke rart jeg tenker mye mer og dermed får tid til å føle på "savnet" eller tenke på når vi skal møtes igjen. Jeg gidder ikke å ta forhastede beslutninger, så jeg velger å gi det litt tid Er uansett bare fire dager siden sist vi så hverandre. Jeg tror jeg finner "svaret" på om han er intr eller ikke neste uke/helg. Anonymous poster hash: b8b1c...c37
Ellevill Skrevet 28. november 2013 #12 Skrevet 28. november 2013 Ikke overanalyser. Er han interessert betyr det ingenting om du skrev Sikker? eller ei. Men for å være ærlig synes jeg ikke at han høres veldig interessert ut. Han sklir liksom unna deg. Jeg synes du sendte en søt og helt grei melding!!
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #13 Skrevet 28. november 2013 Nå er det på tide å være litt hard to get...... Anonymous poster hash: 9618b...c8c Mm. Har ikke gitt et eneste lyd fra meg i dag og fikk nettopp snap av han. Men har ikke svart. Han stilte ikke et spm uansett, så er ikke noe å svare på. Så jeg velger å være stille fram til i morra. Hvis jeg får en godnattsnap av han så svarer jeg såklart godnatt tilbake, men ikke ellers tenker jeg. Anonymous poster hash: b8b1c...c37
Gjest Gresshoppesang Skrevet 28. november 2013 #14 Skrevet 28. november 2013 Dersom noen hadde sagt til meg at jeg skulle gi beskjed når jeg hadde tid til å treffes, ville jeg ha tenkt at det var mas dersom personen spurte på nytt igjen. Nå skal det sies at dersom jeg hadde vært interessert, så hadde jeg foreslått et tidspunkt på eget initiativ og ikke vært vag i svarene mine.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 28. november 2013 #15 Skrevet 28. november 2013 (endret) Mm. Har ikke gitt et eneste lyd fra meg i dag og fikk nettopp snap av han. Men har ikke svart. Han stilte ikke et spm uansett, så er ikke noe å svare på. Så jeg velger å være stille fram til i morra. Hvis jeg får en godnattsnap av han så svarer jeg såklart godnatt tilbake, men ikke ellers tenker jeg. Anonymous poster hash: b8b1c...c37 Hvorfor ikke? Han blir ikke mer interessert i deg, selv om du er stille. Endret 28. november 2013 av Gresshoppesang
Sillicious Skrevet 28. november 2013 #16 Skrevet 28. november 2013 Når jeg svarer noen med "må få til det, ja" eller noe lignende sånn.. så vil jeg sånn egentlig ikke. Men det er meg da! Trenger ikke å bety at han mener det samme sånnsett, men ..
Gjest Chloè Skrevet 28. november 2013 #17 Skrevet 28. november 2013 (endret) Ehm.. jeg sendt mld bare noen timer etter daten da. Hadde jeg latt vær i en eller to dager så kunne det vært mulig at han hørte fra seg først. Så du tar nok litt feil her. En av oss må jo uansett ta kontakt og det ble meg. Jenter kan også vise interesse og ta initiativ liksom. Men det med at jeg spurte om å finne på noe igjen og at jeg var først som spurte, kan være noe ja.. men jeg tror faktisk han bare er ganske opptatt med lange jobbdager og flytting. Jeg jobber bare deltid og har MYE tid til overs, så ikke rart jeg tenker mye mer og dermed får tid til å føle på "savnet" eller tenke på når vi skal møtes igjen. Jeg gidder ikke å ta forhastede beslutninger, så jeg velger å gi det litt tid Er uansett bare fire dager siden sist vi så hverandre. Jeg tror jeg finner "svaret" på om han er intr eller ikke neste uke/helg. Anonymous poster hash: b8b1c...c37 Du vet vel ikke om jeg tar feil? Du skulle ikke sendt melding først uansett, hverfall ikke etter et par timer. Som jeg sa, er han interessert tar han kontakt og finner ikke opp unnskyldninger til hvorfor han ikke kan være med deg. Du skal hvertfall ikke unnskylde han. Hvis du alikevel tror det kan være noe der, så er det på tide å ta det med ro for å si det sånn. Så ser du om han tar kontakt med deg (sms,ikke snap) Endret 28. november 2013 av blondina90
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #18 Skrevet 28. november 2013 Hvorfor ikke? Han blir ikke mer interessert i deg, selv om du er stille. Haha... noen sier jeg må være hard to get for å få han interessert mens andre sier dette? Hva skal jeg gjøre da... jeez! Gir opp hele driten jeg Syns bare det er så forbanna rart!!! Vi hadde det kjempekoselig og jeg ga han en hadeKLEM men han ville ha et kyss og kyssa meg der igjen. Han sa at jeg var fin. Flink til å kysse. Han ville at jeg skulle ligge i armkroken hans. Han ville holde meg i hånda. Han strøk meg over armen mesteparten av kvelden. Han syns det var greit å ikke ha sex, at vi kunne gå litt sakte fram. Han så meg langt inn i øynene. Osv osv. Alt viser seg å virke som han liker meg. Og så når jeg DRAR så poff er han ikke intr likevel? Er det rart jeg er forvirra. Hjelper ikke når folk gir meg forskjellig svar heller JEg er skikkelig AMATØR på dette her med dating og flørting og det å tolke signaler osv osv osv så jeg er egentlig bare rådvill og usikker her. Anonymous poster hash: b8b1c...c37
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #19 Skrevet 28. november 2013 Du vet vel ikke om jeg tar feil? Du skulle ikke sendt melding først uansett, hverfall ikke etter et par timer. Som jeg sa, er han interessert tar han kontakt og finner ikke opp unnskyldninger til hvorfor han ikke kan være med deg. Du skal hvertfall ikke unnskylde han. Hvis du alikevel tror det kan være noe der, så er det på tide å ta det med ro for å si det sånn. Så ser du om han tar kontakt med deg (sms,ikke snap) Greia er at vi ikke hadde no særlig smskontakt før vi møttes heller. Bare om det var noe viktig å nevne eller noe. Så derfor forventer jeg ikke no særlig sms nå heller, bortsett ifra noe viktig å nevne. Anonymous poster hash: b8b1c...c37
Gjest Gresshoppesang Skrevet 28. november 2013 #20 Skrevet 28. november 2013 Slapp av og se hva som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå