AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #1 Del Skrevet 28. november 2013 Hei. Jeg har planer om å studere i utlandet, og vil da fra høsten av flytte ut av landet og måtte skaffe meg en ny telefon i utlandet. Men, jeg vil gjerne beholde mitt nåværende, norske nummer til de gangene jeg er hjemme i Norge, og da tenkte jeg å skaffe meg et kontantkort ettersom et abbonnement ikke gir mye mening da jeg ikke vil bruke mobilen hver måned en gang. Jeg ringer, sender meldinger osv ganske sjelden. Nesten all kommunikasjon foregår over Facebook når jeg er koblet til et Wifi. Noen tips til et billig og greit kontantkort? Anonymous poster hash: 0a00d...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 28. november 2013 #2 Del Skrevet 28. november 2013 Talkmore? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #3 Del Skrevet 28. november 2013 Telenor har slik at du kan kjøpe et kontantkort til 500 kroner, og da har du 200 kroner og 200 mb hver måned i ett år Anonymous poster hash: ac18f...cd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 28. november 2013 #4 Del Skrevet 28. november 2013 Er det ikke bedre å kjøpe ett i det landet du skal til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 28. november 2013 #5 Del Skrevet 28. november 2013 Er det ikke bedre å kjøpe ett i det landet du skal til? og vil da fra høsten av flytte ut av landet og måtte skaffe meg en ny telefon i utlandet. Men, jeg vil gjerne beholde mitt nåværende, norske nummer til de gangene jeg er hjemme i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 28. november 2013 #6 Del Skrevet 28. november 2013 Aaah, I see. Men det går an å skaffe et simkort der og bytte litt på. Jeg vil tro at ts vil få mest bruk for å kontakte folk i det landet hun skal til via mobil, og bruke facebook/viber ol til de hjemme Men ellers er det vel best å sammenlikne de ulike tilbudene som er der ute. Dyrt å bruke et norsk abonnement i utlandet, hvertfall kontantkort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 28. november 2013 #7 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg byttet til det billigste abonnementet hos One Call da jeg var lengre perioder i utlandet. Var allerede One Call kunde. De hadde forholdsvis sympatiske priser for å ringe hjem etc, og det utenlandske, forhåndsbetalte abonnementet med inkluderte ringeminutter, data og sms kunne ikke brukes til å ringe hjem med. Abonnementet jeg hadde til det norske nummeret mitt var et der man ble belastet for all bruk, og en minstepris på 59 kr i mnd eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå