Lykkelise Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Hjelp! Vaskemaskinen (electrolux, 5-6 år gammel) Har plutselig stoppet! Aldri vært noe feil med den før, men stoppet den plutselig under en vask. Har tømt lofilter og den tømte ut vannet etter siste vask. Når jeg starter et nytt program (uansett hvilket) så kommer det en høy, durende llyd, og ingenting skjer. Den tar ikke inn vann og "snurrer" heller ikke rundt når jeg velger kun sentrifugering. Noen som har tips til noe jeg kan gjøre/sjekke før jeg ringer rep.?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Noe som sitter fast inni? Anonymous poster hash: bc6a6...023
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Sjekket at ingen har slått av vannet til maskinen? Det kommer litt an på hvordan den står, men jeg opplevde i min forrige leilighet at maskinen vibrerte(ristet) og dermed sakte med sikkert skrudde av vannkrannen den sto ved siden av. Det tok noen måneder, men plutselig fikk den ikke vann. Jeg forsto ingenting. Ellers kan jeg ingenting om vaskemaskiner for jeg har fått meg samboer siden den gang Anonymous poster hash: 7a0db...6cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå