Gå til innhold

Du som har uønsket hårvekst i ansikt - hvordan fjerner du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dessverre kommet til det punktet der voksing av ansikt er nødvendig, kinn, hake og bart! Er 22 år.

Lurer på om det er flere i min situasjon her. Vokser dere? Og eventuelt hjemme eller hos hudpleier? Noen som har hatt god effekt av laser?

PS: Ønsker ikke svar fra ekle mannfolk som tenner på skjeggvekst hos kvinner, som jeg har sett dukker opp i alle sånne tråder.

Anonymous poster hash: 788bd...d42
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har litt mørke hår på overleppa, samt litt mye hår ved siden ørene. Er også plaget med slike hvite dunhår. De er hos meg litt vel lange. Er slik over hele kroppen. Men de på mørkere på overleppa napper jeg bort. "kinnskjegget" napper jeg også bort.

Anonymous poster hash: fe744...baf
Skrevet

Jeg trenger bare ta overleppa, så vokser den hjemme. Har kjøpt sånne strips på parfymeri, og det tar bare noen minutter før jeg skal i dusjen. Har gjort det en gang på salong, men synes resultatet ble det samme hjemme.

Anonymous poster hash: f795d...8a2
Skrevet

Jeg fjerner bart og hårvekst på kinn med voks hjemme. Fungerer helt greit. Overleppa tar jeg ca 1 gang i uka, mens kinnene trenger kun å vokses hver 2.-3.uke.

Anonymous poster hash: 97bd0...ae0
Skrevet

Jeg har masse hår i hele ansiktet. Bruker epillator, går over hele ansiktet ca hver 14. dag, tar bare 5 - 10 minutter.

Får kviser av å vokse, og alle andre metoder er for dyre. Epillatoren sverger jeg til!

Anonymous poster hash: b809f...dd1
Skrevet

Min svigermor sliter med litt hårvekst i ansiktet (hun er åpen om det) og hun bruker epilator som tar hårene med roten.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Barberer med høvel.

Voksing fører til sår i huden og epilering er så vondt at jeg besvimer.

• Liker 1
Skrevet

Napper med pinsett når jeg har tid, bruker barberhøvelen når jeg har dårlig tid. Det er bare overleppen, et skjeggete hår på haken og rotete øyenbryn som er problemet. Har dunhår også, men de plager ikke meg i hvert fall.

Anonymous poster hash: f37bb...18e
Skrevet

Ts her.

Ofte tror jeg at hår i ansiktet bare er dun, men når jeg kommer i det riktige lyset så ser jeg at hårene er kullsorte og jævlige :-( Det har også skjedd at når jeg har vokset meg, så er det enkelte hår som ikke kommer med, og da blir de selvsagt superlange og godt synlige på det ellers nyvoksede ansiktet. Kjenner veldig på angsten når jeg plutselig sitter med solen midt i fleisen og snakker med folk.

Men en ting til jeg lurer på. Føler dere at huden blir mer "ru" etter man har vokset en stund? Hadde mer silkemyk hud før. Jeg vokser hjemme.

Anonymous poster hash: 788bd...d42
Skrevet

Vel, jeg har nappet og vokset overleppe og hake i flere år, men nå i sommer ble jeg så lei at jeg har begynt med laser. Funker SÅ mye bedre!!

Anonymous poster hash: 916d4...a39
Skrevet

Jeg har bare litt dun, så det er ikke noe jeg plages med akkurat. Men jeg pleier å fjerne det innimellom. Da bruker jeg voks :)

Skrevet

Jeg har mørkt dun på overleppa. Pleier bare å bleke det :)

• Liker 1
Skrevet

Pleier å bleke uønsket mørkt hår

Skrevet

Vel, jeg har nappet og vokset overleppe og hake i flere år, men nå i sommer ble jeg så lei at jeg har begynt med laser. Funker SÅ mye bedre!!

Sånn hjemmelaser? El hos salong?

Anonymous poster hash: 1080f...0d1

Skrevet

Du burde dra på salong og få noen til å bruke tråder! Man får babymyk hud av det! Det er helt fantastisk.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Du burde dra på salong og få noen til å bruke tråder! Man får babymyk hud av det! Det er helt fantastisk.

Må man ikke ha litt lengde på hårene da?

Har ikke slike lange hår som gror ut her og der, men tette skjeggstubber over hele haken

Skrevet

Må man ikke ha litt lengde på hårene da?

Har ikke slike lange hår som gror ut her og der, men tette skjeggstubber over hele haken

Nei man må ikke det. Jeg har bare litt dun i ansiktet, og over leppene, sånn som er normalt. En venninne av moren min driver med tråding, så hun gjorde det på meg. Det var helt fantastisk. Huden ble silkeglatt, og resultatet varte vel i 3 uker på meg. Har forsåvidt aldri hatt så fine øyebryn som når hun var ferdig med meg heller. Tråding er tingen :)

Skrevet

Sånn hjemmelaser? El hos salong?

Anonymous poster hash: 1080f...0d1

Laserklinikk! :)

Skrevet

Jeg har masse hår i hele ansiktet. Bruker epillator, går over hele ansiktet ca hver 14. dag, tar bare 5 - 10 minutter.

Får kviser av å vokse, og alle andre metoder er for dyre. Epillatoren sverger jeg til!

Anonymous poster hash: b809f...dd1

Er det ikke vondt?

Anonymous poster hash: 43fa4...812

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...