Margretheenora Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe nutrilett (helst i matbutikken)? Venninna mi på 12 år(jeg er 16) veier 84kg og er 166 høy, og mammaen vet ikke hvor hu kan kjøpe det og om det funker bra! Noen tips??
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 (endret) De har masse Nutrilett-produkter i alle matbutikker av en viss størrelse. Om det funker.. nja. De barene er bullshit, ca samme næringsinnhold som en Snickers. Pastaen er også noe tull, samme næringsinnhold som alle andre pastaposer, trikset er jo at den er veldig liten så man får automatisk porsjonskontroll. Som jo er halve hemmeligheten bak slanking. Shaken kjenner jeg ikke særlig til, men den har vel lite kalorier og bytter man ut et måltid med mange kalorier med en shake så funker det jo såklart. Men jeg tror heller mammaen til denne 12åringen skal fokusere på å gi henne gode matvaner gjennom å lage sunne middager og ikke kjøpe inn for mye chips, brus og godteri etc, Nutrilett er ikke løsningen her. Endret 28. november 2013 av Hooty McOwlface
Margretheenora Skrevet 28. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2013 De har masse Nutrilett-produkter i alle matbutikker av en viss størrelse. Om det funker.. nja. De barene er bullshit, ca samme næringsinnhold som en Snickers. Pastaen er også noe tull, samme næringsinnhold som alle andre pastaposer, trikset er jo at den er veldig liten så man får automatisk porsjonskontroll. Som jo er halve hemmeligheten bak slanking. Shaken kjenner jeg ikke særlig til, men den har vel lite kalorier og bytter man ut et måltid med mange kalorier med en shake så funker det jo såklart. Men jeg tror heller mammaen til denne 12åringen skal fokusere på å gi henne gode matvaner gjennom å lage sunne middager og ikke kjøpe inn for mye chips, brus og godteri etc, Nutrilett er ikke løsningen her. Tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå