Gå til innhold

er det rett eller feil å være innlogget på datingkanal i min situasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en mann jeg liker. Vi har møttes noen ganger og hatt sex og. Men jeg vet jo ikke helt hva han vil meg, og prøver å finne ut gradvis. Vil ikke mase på han. Er det da rett å logge seg inn på datingkanal nå eller ville dere ventet til alt var avklart mellom han og meg? Jeg føler for å vente og finne ut av han før jeg prøver å finne en ny. Vil ikke at han skal se at jeg søker andre og føler ikke det er rett før jeg vet mer. Hva mener dere?

Anonymous poster hash: e2550...ad7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du føler for å vente så er det da bare å gjøre det? Ingen grunn til å gjøre dette vanskelig.

Anonymous poster hash: f93e1...f73
Skrevet

Jeg oppdaget en gang at han jeg datet fremdeles var svært aktivt på sukker. Jeg tok hintet og dumpet han.

Anonymous poster hash: a5ba2...993
Skrevet

Det er det som kan skje. Hvis jeg er pga usikkerheten på hva han vil med meg, aktiv på profilen min på datekanalen kan jeg miste han ihvertfall

Anonymous poster hash: e2550...ad7

Skrevet

Det kommer helt an på hvor aktiv HAN er på nettdating.

Noen menn er playere og dater masse på nett. Han kan finne på å bli stresset hvis du stenger nettprofilen din. :) Men det er jo like greit å finne ut av det, hvis han blir stresset av at du stenger så er han jo ikke rett person uansett.

Hold deg vekk, du. :)

Anonymous poster hash: ec438...a42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...