AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Kom på en litt gøy ide (synes hvertfall jeg), og det var å for eksempel bytte "matplanen" sin i en dag. Vet ikke om det bare er jeg som syntes dette var intressant, men vil gjerne ha kommentarer hvis noen er med, og hva de spiser på en vanlig dag. Så kan dere velge en plan dere vil følge, også kan vi jo komme med eventuelt erfaringer om hvordan det var å spise denne maten. Ikke mer avansert enn det. Kan jo også "like" den planen dere da velger å følge. Jeg kan jo starte: Frokost: 2 knekkebrød med ost Lunsj: Kyllingsalat Måltid/middagstid: 2 knekkebrød med ost og skinke + en eple Kvelds: Suppe - Synes du dette er teit, kan du bare gå ut av dette innlegget, uten å kommentere det - Anonymous poster hash: 17e71...5b2
Gjest avocadoen Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Frokost: noen klementiner/en banan eller smoothie og et knekkebrød med skinke og ost Lunsj: Noen små grove baguetter eller 3 brødskiver med snøfrisk med tomat og andre grønnsaker Middag: Kjøttsuppe med grønnsaker Kvelds: samme som middag. Men det er fordi jeg spiser middag på kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå