Gå til innhold

Til orientering

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

12 ting du helst ikke vil vite:

Etter en time i et offentlig svømmebasseng har du fått i deg en halv liter urin.

I løpet av en gjennomsnittlig i dag kommer du indirekte i

kontakt med 15 peniser, f.eks. ved å ta i dørhåndtak.

En gjennomsnittlig persons inntak av fast-food inneholder 12

kjønnshår.

I løpet av ett år svelger du 14 insekter mens du ligger å sover.

I løpet av ett år håndhilser du på 11 kvinner som nylig har

onanert og glemt å vaske hendene.

I løpet av ett år håndhilser du på 6 menn som nylig har onanert og glemt å vaske hendene.

De fleste vasker ikke hendene i det hele tatt etter de har vært på toalettet. Tenk på det neste gang du spiser peanøtter fra skålen på bardisken.

Under en gjennomsnittlig bryllupsmottagelse har du en hundredels sjanse for å smittes med munn-herpes fra noen av de andre gjestene.

Du innånder daglig en liter av andre menneskers anale gasser.

Tannleger anbefaler at man oppbevarer tannbørsten 2 meter unna toalettet for å unnvike partikler som "spres" når du trekker i do.

Du tillbringer seks måneder av ditt liv på toalettet.

Å bite negler er som å slikke toalettskålen ren.

Glad jeg har bakterienoia fra før, jeg..

Gjest Embla s
Skrevet

... og på tross av dette går det ganske bra med de fleste av oss :wink:

Skrevet
12 ting du helst ikke vil vite:

Etter en time i et offentlig svømmebasseng har du fått i deg en halv liter urin.

Det må bety at du enormt drikker store mengder vann fra bassenget. Hvor mye av vannet i et offentlig basseng er urin, tror du? Og en halv liter på en time? Det må være det dummeste jeg har hørt på lenge. Ikke rart at mange sliter med bakterie-angst.

Skrevet

... det er helt riktig at dette var ting jeg egentlig ikke ville vite... :-?

:-? .. men som Embla s sier... vi klarer oss ganske bra likevel...

Skrevet

Det må bety at du enormt drikker store mengder vann fra bassenget. Hvor mye av vannet i et offentlig basseng er urin, tror du? Og en halv liter på en time? Det må være det dummeste jeg har hørt på lenge. Ikke rart at mange sliter med bakterie-angst.

Jepp, helt usannsynlig!

Hvis vannet hadde inneholdt så mye som 10 % urin (noe som er usannsynlig mye) ville man måttet få i seg 5 liter vann på en halvtime hvis dette skulle være sant!

Skrevet

*angrer på at jeg gikk inn hit...*

Skrevet

Dette syntes jeg også hørtes rart ut:

I løpet av ett år håndhilser du på 11 kvinner som nylig har onanert og glemt å vaske hendene.

I løpet av ett år håndhilser du på 6 menn som nylig har onanert og glemt å vaske hendene.

Etter min oppfattning onanerer menn oftere og er mer urenslige enn kvinner :ler:

Hvordan kan da dette henge sammen?

Er jeg helt på bærtur med mine fordommer :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette var helt latterlig!! :roll:

Et måltid som inneholder 12 kjønnshår??? :hoho:

Jeg legger merke til en øyevipp i mine måltider og jeg har aldri funnet et kjønnshår i et fastfoodmåltid!!

Gjest gjest1
Skrevet

Syns det var litt morsomt jeg, og tar det ikke så veldig seriøst. Men det gjør at jeg ikke glemmer å vaske hendene mine på en stund :D

Skrevet

Den mest utbredte tvangnevrosen er vasking, vasking av både hus og kropp. Ser ut som det er mange KGere som befinner seg i faresonen for å utvikle dette. Hvis man tenker mye på hva andre har tatt i, hvem som har tatt på det man tar i oss, da bør det begynne å blinke en rød lampe. Vi omgir oss med en naturlig bakterieflora og vi er skapt for å leve sammen med andre mennesker. Jeg er av typen som tar lett på en del ting og overrenslige mennesker i min omgangskrets er mer syke enn meg og har det i tillegg mindre moro. "Æsj, jeg vil ikke spise der." "Æsj, kan vi sitte her, da? Tenk om en hund har tissa her!" "Har dere utedo på hytta? Da blir ikke jeg med, det er så uhygienisk." Jeg har spist på mange rare steder, spesielt i utlandet, og har blitt matforgiftet tre ganger. Alle tre gangene spiste jeg sjømat på flotte, dyre restauranter. Jeg går heller ikke inn på kjøkkenet for å snoke når jeg skal spise på en restaurant. Lukter det vondt og er skittent så er det som regel en god indikator på at maten ikke verd å betale for.

Gjest TomKrus
Skrevet
Dette syntes jeg også hørtes rart ut:

Etter min oppfattning onanerer menn oftere og er mer urenslige enn kvinner :ler:

Hvordan kan da dette henge sammen?

Er jeg helt på bærtur med mine fordommer :o

Gutter søler som regel litt mer og har dermed nok et litt større behov for en kjapp vask etter løknappingen.

Ellers så er den lista bare full av bull..

Gjest gjest1
Skrevet

Hvor ofte drar du løken da Kruser'n? :D :D

Husk å vaske henda, da!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi som aldri er syke.Grunnen til at vi klarer oss så bra er at vi er i basseng,går på bar og spiser peanøtter, hilser på onanerende damer,og menn som gjør det samme..bla.bla. Vi får i oss de bakteriene vi skal ha.

Det er veldig sjeldent det er bakterier i urin. Det er veller heller fargen vi reagerer på når vi ser det på eks.toalettskålen.

Under krigen rengjorde de instrumenter i urin av mangel på noe annet. Urin er veldig rent.

I off. bad blir det tatt bakterieprøver flere ganger om dagen.

Gjest Hope - ikke pålogget
Skrevet

Huff, så mange som tok dette seriøst da. Fint noen avkrefter det, da...

Jeg har bada i mye rart, spist mye rart osv. men ikke blitt syk av det.

Jeg tror at barn som blir alt for beskytta som barn, mot alt mulig, har større sjanse for å bli syk når de blir eldre. Kroppen takler ikke "nye" nakterier som andre folk, fordi de har blitt beskytta mot sånt hele livet.

Men for all del- jeg aner ikke. Har ikke barn selv, er ikke lege.. avsporing. Noen som har tanker om akkurat dette?

Skrevet
... og på tross av dette går det ganske bra med de fleste av oss :wink:

:Nikke:

Men morsomt er det :wink:

Gjest TomKrus
Skrevet
Hvor ofte drar du løken da Kruser'n? :D :D  

Husk å vaske henda, da!

Oi, der ble jeg så opphisset at hele denne tråden ble en løktråd for min del. Skal huske å ta meg en tur på toalettet etterpå :wink:

Gjest Lizbet
Skrevet

Fikk denne på mail for en stund siden. Tydelig at noen andre gjorde det og! Er vi venners venner?

Vi som aldri er syke.Grunnen til at vi klarer oss så bra er at vi er i basseng,går på bar og spiser peanøtter, hilser på onanerende damer,og menn som gjør det samme..bla.bla. Vi får i oss de bakteriene vi skal ha.

Det er veldig sjeldent det er bakterier i urin. Det er veller heller fargen vi reagerer på når vi ser det på eks.toalettskålen.

Under krigen rengjorde de instrumenter i urin av mangel på noe annet. Urin er veldig rent.

Viste du forresten at om du på tur går tom for vann kan drikke urin? Det er vistnok noe av det reneste du kan få.....Hørte noe slikt en gang.

Er nok en årsak til vårt gode immunforsvar :hoho:

Skrevet

..og du skal visstnok overleve så lenge du har urin å drikke :) en fin måte å få i seg vitaminer og mineraler på når du har hverken mat eller vann :wink:

Gjest Embla s
Skrevet
..og du skal visstnok overleve så lenge du har urin å drikke :) en fin måte å få i seg vitaminer og mineraler på når du har hverken mat eller vann :wink:

ehm, sa du f i n måte :tunge1::ler::wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...