AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 siden igår har jeg hatt en ekkel følelse på meg at samboer treffer en annen... grunnen er nemmlig det at han skulle plutselig ut å fikse på bilen sin igår når vi satt å spise sammen, han sa at jeg ikke skulle ringe og mase på han (noe jeg ikke pleier å gjøre) han hadde også plutselig logget ut av facebooken sin, og slettet loggen. da han kom hjem hadde han byttet klær fordi han ikke ville ha skittentøy nede hos kameraten sin (vi passer ungen og bor derfor her i noen dager) han hadde pyntet seg, noe han aldri gjør. dette skjedde idag og, men nå skulle han til en kompis for å fikse noe i bilen hannes. nå skulle han plutselig i dusjen før han gikk for han sa at hunden hadde sleiket på han. men nå når jeg har ringt han to ganger for å be han ta med seg noe så tar han ikke tlf, svarer heller ikke på meldinger. det er nå to timer siden jeg prøvde å få tak i han... jeg bare har en så utrlog ekkel følelse, føler han er med en annen. er det jeg som overdriver, eller hva tenker dere Anonymous poster hash: 33d33...da0
Gjest HappyWaffle Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 han måtte i dusjen fordi hunden hadde sleiket på han? ja virkelig.. vokter han data og telefon?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 han måtte i dusjen fordi hunden hadde sleiket på han? ja virkelig.. vokter han data og telefon? han måtte i dusjen fordi hunden hadde sleiket på han? ja virkelig.. vokter han data og telefon? ja det han sa... har har alltid med seg tlf, men slik har det alltid vært. det skjer ikke at jeg får lov å bruke hannes tlf. han er veldig nøye med å logge ut av facebooken sin, men eposten er ikke så nøye... jeg som er paranoid, eller ? Anonymous poster hash: 33d33...da0
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 jeg vet det at han ikke er opptatt, fordi jeg så han var pålogget på facebook iste. Anonymous poster hash: 33d33...da0
Gjest HappyWaffle Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 syns ikke du er paranoid i det hele tatt. men ville nok hatt bevis før jeg hadde konfrontert han ja.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #6 Skrevet 27. november 2013 syns ikke du er paranoid i det hele tatt. men ville nok hatt bevis før jeg hadde konfrontert han ja. vil ikke anklage han for noe, så kommer ikke til å konfrontere han nei Anonymous poster hash: 33d33...da0 1
muffin26 Skrevet 27. november 2013 #7 Skrevet 27. november 2013 Det blir som eksen min som dusja før trening. Vær på vakt du. Om han vokter pc og mobil sletter logg bytter passord,forandrer oppførsel plutselig er det noe galt. 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #8 Skrevet 27. november 2013 Det er lov å bli litt paranoid. Og han er jo samboeren din, som plutselig gjør litt rare ting, så jeg synes det er greit å spørre jeg. Har han ellers gjort noe mistenkelig da? Anonymous poster hash: c2bae...6e1
Gjest HappyWaffle Skrevet 27. november 2013 #9 Skrevet 27. november 2013 vil ikke anklage han for noe, så kommer ikke til å konfrontere han nei Anonymous poster hash: 33d33...da0 men jeg ville nok vært ekstra oppmerksom fremover. jeg er så teit at jeg sikkert kunne fått en person han ikke veit hvem er til å "spane" han når han sier at han skal til en kompis. men nå er utroskap så alvorlig for meg at jeg gjør det som trengs for å ta de fortest mulig om jeg misstenker noe. sikkert skikkelig råttent gjort av meg. men jeg tok en x ved hjelp av det så
FalconPunch Skrevet 28. november 2013 #10 Skrevet 28. november 2013 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #11 Skrevet 29. november 2013 Det blir som eksen min som dusja før trening. Vær på vakt du. Om han vokter pc og mobil sletter logg bytter passord,forandrer oppførsel plutselig er det noe galt. Det er lov å bli litt paranoid. Og han er jo samboeren din, som plutselig gjør litt rare ting, så jeg synes det er greit å spørre jeg. Har han ellers gjort noe mistenkelig da? Anonymous poster hash: c2bae...6e1 han går alltid i joggebukser og hettegensre, men nå går han i jeans og fine gensre. er ikke noe galt i å pynte seg men er bare rart at han plutselig har begynt uten videre. også har han hele tiden god lukt på seg og dusjer før han skal ut. Men han har blitt veldig kosete mot meg i det siste, så er ingenting negativt da... men jeg bare har den ekkle følelsen Anonymous poster hash: 33d33...da0
Betasuppe Skrevet 29. november 2013 #12 Skrevet 29. november 2013 Høres rart ut å pynte seg for å fikse bilen? Jeg hadde plutselig hoppet bort til han mens han satt med laptopen, helt uanmeldt. Se hvordan han reagerer da. Prøv og kom innpå mens han er pålogget facebook, og ser intenst på skjermen. Og så kan du ringe kameraten eller sende melding om typen din glemte noe igjen hos han på den datoen han var og "fiksa bilen". Hvis han sier at han ikke var der, så vet du hva du skal gjøre 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #13 Skrevet 29. november 2013 er ofte han tuller med å ta vekk pcen da, usikker på om han tuller eller er seriøs. ringte kompisen, men fikk ikke svar før han var kommet hjem. da sa han at jeg ikke skulle svare for da kom det til å bli så mye mas. han virket ganske nervøs da... Anonymous poster hash: 33d33...da0
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #14 Skrevet 29. november 2013 alarm sier nå bare jeg.. Anonymous poster hash: 94141...741 1
Betasuppe Skrevet 29. november 2013 #15 Skrevet 29. november 2013 Høres veldig spesielt ut. Du kan skygge han rett etter han har dratt. Fortsett å hoppe bort på laptopen, og se om han til slutt blir sinna / redd i ansiktet. Og hver gang det piper på telefonen hans "hvem var det fra?" kan du spørre med en gang. hvis han somler med å forklare det, så er det grunn til mistanke. Hvis du har iPhone så kan du gjøre dette: Skru på "find my iPhone"-funksjonen. Så planter du den i bilen (bare husk å skru den på lydløs (og skru av vibrering) og pakk den inn i en sort t-skjorte så ingen kan se at den lyser. Legg den under passasjersetet, altså der han aldri vil se den. Så kan du sitte på nett og følge med. hvor han befinner seg 7
muffin26 Skrevet 29. november 2013 #16 Skrevet 29. november 2013 Høres veldig spesielt ut. Du kan skygge han rett etter han har dratt. Fortsett å hoppe bort på laptopen, og se om han til slutt blir sinna / redd i ansiktet. Og hver gang det piper på telefonen hans "hvem var det fra?" kan du spørre med en gang. hvis han somler med å forklare det, så er det grunn til mistanke. Hvis du har iPhone så kan du gjøre dette: Skru på "find my iPhone"-funksjonen. Så planter du den i bilen (bare husk å skru den på lydløs (og skru av vibrering) og pakk den inn i en sort t-skjorte så ingen kan se at den lyser. Legg den under passasjersetet, altså der han aldri vil se den. Så kan du sitte på nett og følge med. hvor han befinner seg såå smart:)
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #17 Skrevet 29. november 2013 Høres veldig spesielt ut. Du kan skygge han rett etter han har dratt. Fortsett å hoppe bort på laptopen, og se om han til slutt blir sinna / redd i ansiktet. Og hver gang det piper på telefonen hans "hvem var det fra?" kan du spørre med en gang. hvis han somler med å forklare det, så er det grunn til mistanke. Hvis du har iPhone så kan du gjøre dette: Skru på "find my iPhone"-funksjonen. Så planter du den i bilen (bare husk å skru den på lydløs (og skru av vibrering) og pakk den inn i en sort t-skjorte så ingen kan se at den lyser. Legg den under passasjersetet, altså der han aldri vil se den. Så kan du sitte på nett og følge med. hvor han befinner seg Hehe, den var utspekulert Men må si som alle andre her at det er veldig merkelig. Hvis jeg hadde vært i samme situasjonen, så hadde nok jeg også blitt veeeldig mistenksom! Har vært sammen med en som var utro selv, men han var litt dum og altfor ofte i hasjrusen sin at det var så lett å gjennomskue. Trodde han var så lur da han lot være å logge ut av facebook, fordi det beviste at han ikke skjulte noe for meg(Stoner-logikk?). Han slettet heller ikke meldinger på telefonen, av samme grunnen Uansett, klem til deg TS. Vet hvor vondt det er å gå med mistanker, og håper han bare muligens er litt rar for tiden, selv om jeg personlig syntes det tyder på at det er noe som foregår. Anonymous poster hash: 89283...464
Betasuppe Skrevet 29. november 2013 #18 Skrevet 29. november 2013 (endret) Hehe, er enig at det er vel utspekulert å gjøre det, men er ganske fornøyd med min løsning Og husk. ha fullt batteri og test det i god tid. Hvis han lurer på mobilen er, så sier du bare at du har glemt den igjen på jobb eller hos en veninne. I disse dager BURDE det være vanskelig å være utro... Det er digitale spor overalt, bankutskrifter, chatlogger, og i facebook chat så står det gjerne HVOR man sender meldingen fra... Følg med på den! Ikke minst - snakk med partnerens venner. Alle har en grense for hvor langt de vil gå for å dekke sin venns utroskap. Kvinner eller menn skal ikke trenge å ha noen som er utro. For meg er utroskap det verste sviket man noensinne kan gjøre. Det er ikke SÅ vanskelig: Først går man ut av forholdet, SÅ finner man noen andre. Not too hard! Endret 29. november 2013 av Betasuppe 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #19 Skrevet 30. november 2013 Følger spent med Anonymous poster hash: 79d3a...d75 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #20 Skrevet 30. november 2013 Dusje før han skal skru? Har dusjet noen ganger før jeg skal skru, grunnen til at jeg dusjer er fordi jeg ikke skal lukte ille hos kompisen hehe. Blir jo ikke alltid skitten på kroppen, men klærne blir skitten, så jeg bruker og skifte fra jeans til joggebukse når jeg skrur. Har alltid med meg telefonen, er jo et selvfølge. Kanskje han skal tune chipen på racer bilen til kompisen og kan ikke ha forstyrrende elementer? jeg tar gjerne telefonen om det passer, hvis ikke så ignonere jeg den til senere. også ringer jeg opp å forklare meg. Logger også ut av facebook, veldig simpelt fordi jeg ikke vil at noen fremende putselig skal snoke. kjæresten kan passordet, så frittfram på hu da hehe. Anonymous poster hash: 99d00...9aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå