Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha møtt flørten min helt tilfeldig på gaten i dag, fikk jeg nå melding der han ga meg et kjempekompliment angående utseendet mitt. Han er ikke lenger i byen vi bor i, så det kan ikke være et forsøk på å få meg over til ham for sex (noe vi ikke har hatt ennå, btw).

Komplimentet han ga meg var ikke seksuelt rettet, mer følelsesladet/romantisk. Når han skriver det i en ikke-seksuell situasjon, tyder det på at han faktisk liker meg/synes jeg er vakker og ikke bare ser på meg som en sexdukke?

Anonymous poster hash: 6b341...06a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier jo selv at han komplimentet ikke var seksuelt rettet, så tror nok han mente det

Skrevet

Du sier jo selv at han komplimentet ikke var seksuelt rettet, så tror nok han mente det

Han mente det nok :)

Får tro han mente det. :)

Jeg er bare så usikker... Hvis noen menn leser dette: Kunne du ha sendt en melding til flørten din etter å ha møtt henne tilfeldig på gata og gitt henne et stort kompliment for utseendet hennes, hvis du bare var interessert i å ha sex med henne en eller annen gang? Eller hadde dette bare skjedd hvis du likte henne bedre enn som så?

Anonymous poster hash: 6b341...06a

Skrevet

Får tro han mente det. :)

Jeg er bare så usikker... Hvis noen menn leser dette: Kunne du ha sendt en melding til flørten din etter å ha møtt henne tilfeldig på gata og gitt henne et stort kompliment for utseendet hennes, hvis du bare var interessert i å ha sex med henne en eller annen gang? Eller hadde dette bare skjedd hvis du likte henne bedre enn som så? Anonymous poster hash: 6b341...06a

Selvfølgelig er det mange som slenger rundt seg med komplimenter bare for å få folk til sengs.

Anonymous poster hash: b527b...7bb

Skrevet

Hadde jeg vært typen som sendte en hyggelig sms til deg for så å se denne tråden hadde jeg sluttet all kontakt med deg tvert. Makan til drama og usikkerhet man skal skape av en flørtende/hyggelig melding altså! Hadde vært et solid rødt flagg på usikker dramadame.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...