AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #1 Del Skrevet 27. november 2013 Det bles så utrolig mye! Anonymous poster hash: 08233...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 27. november 2013 #2 Del Skrevet 27. november 2013 storm og storm, litt over normalt dritt vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 27. november 2013 #3 Del Skrevet 27. november 2013 Pøh, storm?! Dette?? På Sunnmøre kalles det bikini weather! Regner godt under gjennomsnittet og blåser litt over. Så nei, jeg vil ikke akkurat kalle det storm Kosevær 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #4 Del Skrevet 27. november 2013 Det bles, men ikkje noko bale. Verre uti skjærgarden, skal eg seie deg! Anonymous poster hash: 0dc3e...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #5 Del Skrevet 27. november 2013 Storm, nei. Selv jeg som er født og oppvokst i Oslo synes dette er helt vanlig. Det blåser en del, men det er ikke i nærheten av storm. Er vel ikke liten kuling engang. Anonymous poster hash: d85c7...9d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 27. november 2013 #6 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) er vel bare å finne en vindmåler det så får du et svar. Storm = 20,8 - 36,2 m/s (dette er da alt fra liten storm via full storm til sterk storm). Opplevde aldri noe som var i nærheten av storm de åra jeg bodde i Bergen... I Tromsø kom jeg opp i sterk kuling - et par m/s unna liten storm (rundt 18,5 m/s tror jeg det var). Med istapper i lufta. Var en artig gåtur over Kvaløybrua den dagen. edit: ble noen rare ord som måtte fikses på Endret 27. november 2013 av AUG---UAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 27. november 2013 #7 Del Skrevet 27. november 2013 Ifølge værvarselet på Yr er det visstnok «frisk bris». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 27. november 2013 #8 Del Skrevet 27. november 2013 Her er det også frisk bris (Telemark) med opp mot storm styrke i vindkastene sier Yr. De har jeg ikke sett noe til. Blåser kraftigere, men storm er det ikke! Stiv kuling, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FuturePrimitive Skrevet 27. november 2013 #9 Del Skrevet 27. november 2013 Her er det også frisk bris (Telemark) med opp mot storm styrke i vindkastene sier Yr. De har jeg ikke sett noe til. Blåser kraftigere, men storm er det ikke! Stiv kuling, kanskje. Frisk bris med STORM faktisk i vindkastene. Det hørtes spesielt ut. Litt av noen vindkast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 27. november 2013 #10 Del Skrevet 27. november 2013 Frisk bris med STORM faktisk i vindkastene. Det hørtes spesielt ut. Litt av noen vindkast. Yr sier så, opp til 22,5m/s i kastene står det. Det er godt innenfor liten storm. Ellers ligger vinden på ca 9 m/s og det er en frisk bris. men dette er jo bare hva yr tror om været, hvordan det faktisk er/var får man jo ikke vite før i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå