Gå til innhold

Allergi / pollenallergi igjen

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen som har erfaring med vann i kroppen i forbindelse med pollen allergi?

Fikk kortisonsprøyte (ikke Kenacort) for en mnd siden som hjalp litt på plagene. Tar ellers 1 clarityn pr dag, og nasacort nesespray (hele året).

Bruker også forebyggensde astmamedisin (laveste dose) hver dag.

Merker at det har tatt seg kraftig opp med pollen her jeg bor nå.

De siste dagene har jeg hovnet opp rundt øynene, og fått en rød eksem der. Andre som har fått eksem?

I tillegg har jeg endel vann i kroppen som har kommet de siste dagene, uten at jeg finner noen logisk forklaring.

Begynner å lure på om det kan komme av pollenallergien?

Andre som har erfaringer med dette?

Skal til lege i løpet av noen dager, men vil gjerne høre om andres erfaringer i tillegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være kenakorten som har gitt deg vann i kroppen? Det er den eneste logiske forklaringen jeg kan finne, selv om jeg ikke kan se dette beskrevet som en av bivirkningene.. Har selv brukt kenacort og ble litt nysgjerrig!

Gjest Anonymous
Skrevet

Har fått annen kortisonsprøyte, ikke kenacort.

Så kenacort er hvertfall ikke årsaken til vann i kroppen.

Gjest ragnhils ikke innlogget
Skrevet

Sorry! Nå ser jeg at du har skrevet IKKE kenacort.. Men uansett - kan det være sprøyta? Jeg har ihvertfall aldri følt at jeg har fått vann i kroppen av allergien, eller av clarityn. Men jeg prøvde kenacort et par sessonger, det var supereffektivt, men jeg følte selv at kroppen ble litt "rar". (husker ikke om jeg fikk vann i kroppen av det)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...