Gå til innhold

Noen som har ønsket såå mye at kroppen "lager" symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i pp1 og er veldig stresset og skjønner ikke hva kroppen holder på med. Har de siste dagene (idag er det 6 dpo) vært kvalm, svimmel, hatt metallsmak i munnen innimellom og fått tilbake bekkensmerter som jeg hadde i første svangerskap. Føler også stikking og murring i magen sånn som før tr, men det er jo fortsatt over 1 uke til ikm og det er litt tidlig med sånn murringer i forhold til tidligere. Tør ikke å tenke tanken på at det kan ha gått allerede, er så redd for å bli skuffet... :(

Noen andre som har opplevd at kroppen har "lagd" sånne symptomer? Er jo kanskje lett å føle seg frem til litt vondt i magen, men bekkensmerter og metallsmak i munnen tror jeg ikke man kan tenke seg til så lett... herregud, alt bunner bare ut i at jeg er så innmari redd for å få forhåpninger og bli skuffet...

Til slutt vil jeg bare si at jeg håper ingen kommer med surer kommentarer fordi jeg bare er i pp1 og allerede er stresset og har et såååå stort babyønske... Jeg har allerede vært gravid i 9 måneder i år, mistet min førstefødte sønn få timer etter fødsel uten noe som helst forvarsel og forklaring på hvorfor det skjedde. :( Så et barn er veldig veldig etterlengtet.

Anonymous poster hash: a1b25...77e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt skrivefeil, men skriver på mobil så bare se bort fra det ;)

Prøver å overbevise meg selv om at dette bare er tullesymptomer, men de går jo ikke bort...

ts

Anonymous poster hash: 77aa4...de7

Skrevet

Veldig, veldig mange prøvere som "stresser" på seg symptomer, selv om man prøver å ta det med ro ligger det nok i bakhodet på mange.

Når det er sagt håper jeg at det stemmer at du er gravid og at du får et velskapt barn denne gangen <3

• Liker 1
Skrevet

Har skjedd meg hver måned, uten unntak, uansett hvor mye jeg instiller meg på at jeg ikke er gravid. Hater når kroppen gjør slikt :(

Men jeg håper du er gravid:) <3

Anonymous poster hash: 3668b...274
Skrevet

Har skjedd med meg når jeg fryktet at jeg var gravid :fnise: Det er veldig vanlig.

Anonymous poster hash: ae1b5...cea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...