AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Er i pp1 og er veldig stresset og skjønner ikke hva kroppen holder på med. Har de siste dagene (idag er det 6 dpo) vært kvalm, svimmel, hatt metallsmak i munnen innimellom og fått tilbake bekkensmerter som jeg hadde i første svangerskap. Føler også stikking og murring i magen sånn som før tr, men det er jo fortsatt over 1 uke til ikm og det er litt tidlig med sånn murringer i forhold til tidligere. Tør ikke å tenke tanken på at det kan ha gått allerede, er så redd for å bli skuffet... Noen andre som har opplevd at kroppen har "lagd" sånne symptomer? Er jo kanskje lett å føle seg frem til litt vondt i magen, men bekkensmerter og metallsmak i munnen tror jeg ikke man kan tenke seg til så lett... herregud, alt bunner bare ut i at jeg er så innmari redd for å få forhåpninger og bli skuffet... Til slutt vil jeg bare si at jeg håper ingen kommer med surer kommentarer fordi jeg bare er i pp1 og allerede er stresset og har et såååå stort babyønske... Jeg har allerede vært gravid i 9 måneder i år, mistet min førstefødte sønn få timer etter fødsel uten noe som helst forvarsel og forklaring på hvorfor det skjedde. Så et barn er veldig veldig etterlengtet. Anonymous poster hash: a1b25...77e
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Litt skrivefeil, men skriver på mobil så bare se bort fra det Prøver å overbevise meg selv om at dette bare er tullesymptomer, men de går jo ikke bort... tsAnonymous poster hash: 77aa4...de7
LempikasPromise Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Veldig, veldig mange prøvere som "stresser" på seg symptomer, selv om man prøver å ta det med ro ligger det nok i bakhodet på mange. Når det er sagt håper jeg at det stemmer at du er gravid og at du får et velskapt barn denne gangen <3 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Har skjedd meg hver måned, uten unntak, uansett hvor mye jeg instiller meg på at jeg ikke er gravid. Hater når kroppen gjør slikt Men jeg håper du er gravid:) <3 Anonymous poster hash: 3668b...274
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Har skjedd med meg når jeg fryktet at jeg var gravid Det er veldig vanlig. Anonymous poster hash: ae1b5...cea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå