AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Hei! Har tenkt til å kjøpe denne kjolen her: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/elise-ryan-555/bengaline-skater-with-cut-out-detail-555249-286/ men vet ikke om jeg burde velge xs eller s. Jeg er 163 cm, 53 kg, 65D i cup strl. Har noen noe tidligere erfaring med Elise Ryan kjoler? Er redd det skal tyte ut fett på ryggen om xs er for lite, men vil heller ikke at den ikke skal være inntilsittende.. Anonymous poster hash: f0bce...28f
Aryamili Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Jeg har en kjole fra Elise Ryan. Er 167 cm og veier 54 kg, og har B-cup. Kjolen var litt for trang rundt brystene (men fungerte uten BH) og den var vanskelig å få på og av, så den var nok litt for liten, selv om den satt fint på. Dette var en annen modell da, så mulig det ikke hjelper så mye.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 Jeg har en kjole fra Elise Ryan. Er 167 cm og veier 54 kg, og har B-cup. Kjolen var litt for trang rundt brystene (men fungerte uten BH) og den var vanskelig å få på og av, så den var nok litt for liten, selv om den satt fint på. Dette var en annen modell da, så mulig det ikke hjelper så mye. hvilken strl var det? Anonymous poster hash: f0bce...28f
Aryamili Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Ops, glemte visst å skrive det. Det var small.
gohege Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Jeg har en annen kjole fra Elise Ryan. http://thumbs1.ebaystatic.com/d/l225/m/mSLDXQp-C8zybZ1ewsMQSaA.jpg Er 167 høy, veier 52 kg og bruker 65B i bh-str. Kjolen i xxs satt godt på meg, men har blitt litt i det minste laget med bh på i det siste. Dette hjelper ganske ikke så mye, men jeg mener at du godt kan prøve small eller x-small. Har du sett i kommentarfeltet til nelly? Der pleier mange å poste hvordan akkurat denne modellen er i størrelsen Evt kan du kjøpe kjolen i begge str og returnere den som ble for stor/liten. Mener å hugse at det er fri retur nå, ellers er det et gebyr på 45 kr. Kjolen var veldig fin, ønsker deg lykke til!
FantasDick Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Jeg har en stroppeløs fra Elise Ryan i XS. Den sitter ganske bra, men kunne heller vært litt mindre framfor litt større, om det hjelper. Jeg er 164 cm, 49 kg og bruker 60F. Tror jeg har en til, men er ikke sikker.. Den er i alle fall i samme størrelse og sitter like godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå