AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Har en stesønn på 10 som jeg har kjent i 4,5 år. Bor fast hos oss. Har alltid hatt bra språk, og klart å si s. Nå plutselig- etter en helg hos mor, klarer han ikke si s Riktig i ord lenger? Vært tendenser til det i noen år nå, men da har det alltid gitt seg etter en dag her.. Nå er vi mange dager på overtid o forhold til vi pleier.. Noen som har vært borti noe sånn før? Og hvordan skal vi ta tak i dette? Han sier s ordentlig på andre forsøk hver gang.. Blir litt frustrert, derfor jeg spør her... :-)Anonymous poster hash: 57e25...6ee
minister-mio Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Når han kommer fra moren sier han ikke "s" riktig? Jeg skjønte ikke helt, har dette pågått i noen år, eller skjedd nylig? Kan moren si "s"?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 Moren sier s, søsknene sier visstnok s, men hver helg han har vært der sier han ikke s ordentlig.. Det har vært slik et par år, men har alltid gitt seg etter en eller to påminnelser om det nå har det gått over, hjelper ikke å minne han på hvordan det sies- lespe-s'en er der i hvert ord med s han sier.. Håper du forsto mer nå :-) TsAnonymous poster hash: 57e25...6ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå