Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #1 Skrevet 10. mai 2004 husker dere serien fame? jeg synes den var utrolig bra, og har lyst til å se den igjen. har sett filmen, men det er serien jeg er interessert i å få tak i. vet dere om det er mulig å få tak i hele serien, eller iallfall ganske mange episoder?
-Fisken- Skrevet 10. mai 2004 #3 Skrevet 10. mai 2004 Å ja, husker serien godt jeg Men om det går an på få tak i serien? Hm.. Kanskje du kunne skrevet en mail til tv3 (for det var de som sendte den, var det ikke?) og spurt?
Bokalven Skrevet 10. mai 2004 #4 Skrevet 10. mai 2004 husker dere serien fame? jeg synes den var utrolig bra, og har lyst til å se den igjen. har sett filmen, men det er serien jeg er interessert i å få tak i. vet dere om det er mulig å få tak i hele serien, eller iallfall ganske mange episoder? Ja, den gikk til og med i reprise på TV3 for noen ganske få år siden. Vet ikke om man kan få tak i serien på dvd, men play.com hadde ihvertfall filmen på salg.
Lizzie Skrevet 10. mai 2004 #5 Skrevet 10. mai 2004 Fikk tak i musikken fra serien på Amazon for ikke så lenge siden. Du kan jo sjekke om de har serien på video/dvd også!
Bokalven Skrevet 10. mai 2004 #6 Skrevet 10. mai 2004 Amazon hadde ikke serien på DVD eller VHS da jeg sjekket, kun filmen. Desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå