Weefunk Skrevet 27. november 2013 #1 Del Skrevet 27. november 2013 Oppretter en treningsdagbok for å nå mine mål. Her kommer jeg til å skrive om hva jeg ønsker, og hvordan jeg planlegger å få dette til. Samt logge fremgang, for å motiver meg selv. =) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weefunk Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #2 Del Skrevet 1. desember 2013 Uken som gikk: Tirsdag svømte jeg 200 meter rolig, 4x50 meter hurtig intervall (med 1 min pause mellom hver). Avsluttet med 200 meter rolig bryst. Totalt tid: 30 minutter Lørdag svømte jeg 200 meter rolig, 4x50 meter hurtig intervall (med 1 min pause mellom hver). Avsluttet med 100 meter rolig bryst og 100 meter rolig rygg. Totalt tid: 28 minutter. Vektnedgang 1 kg på 1 uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weefunk Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 11. desember 2013 Denne uken har det bare blitt turer i skog og mar.. Måtte sy noen sting, så da kunne jeg ikke gå i bassenget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå