Gjest vaskosi Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Vil gjerne høre hva folk ønsker seg, og hva dere har tenkt til å gi i gave til andre! Trenger tips
FrankDrebin Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Fred på jord og et maskingevær. Neida, fra spøk til revolver, jeg ønsker meg faktisk en god og varm genser. Jeg vet ikke hvorfor, men det er noe jeg aldri har fått somlet meg til å kjøpe, blir alltid med tanken. Eneste julegaven jeg kommer til å kjøpe i år, er en bok (med bytterett, just in case) til min utkårede.
Gjest vaskosi Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 (endret) Fred på jord og et maskingevær. Neida, fra spøk til revolver, jeg ønsker meg faktisk en god og varm genser. Jeg vet ikke hvorfor, men det er noe jeg aldri har fått somlet meg til å kjøpe, blir alltid med tanken. Eneste julegaven jeg kommer til å kjøpe i år, er en bok (med bytterett, just in case) til min utkårede. Mange som ønsker seg gensere i år! Alltid godt å ha edit: skrivefeil Endret 2. desember 2013 av vaskosi
katrinek Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Jeg ønsker meg nye scooterklær å ny scooterhjelm, som jeg vet jeg får.. haha! :D
Gjest vaskosi Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Jeg ønsker meg nye scooterklær å ny scooterhjelm, som jeg vet jeg får.. haha! :D Haha Synes det blir litt kjedelig jo eldre man blir, nå vet man liksom hva man får.. Men det er jo veldig greit også da
katrinek Skrevet 7. desember 2013 #7 Skrevet 7. desember 2013 Haha Synes det blir litt kjedelig jo eldre man blir, nå vet man liksom hva man får.. Men det er jo veldig greit også da haha true... hva ønsker du deg?
Gjest vaskosi Skrevet 7. desember 2013 #8 Skrevet 7. desember 2013 haha true... hva ønsker du deg? Krølltang! Og så et par serier og litt hårprodukter Sliter mer med hva jeg skal gi til andre! Som student har jeg ikke akkurat overflod av penger. Men tror jeg skal bake mye fint bakverk, legge det i fine glass med bånd rundt
katrinek Skrevet 8. desember 2013 #9 Skrevet 8. desember 2013 Krølltang! Og så et par serier og litt hårprodukter Sliter mer med hva jeg skal gi til andre! Som student har jeg ikke akkurat overflod av penger. Men tror jeg skal bake mye fint bakverk, legge det i fine glass med bånd rundt åh, det va jo en super ide! ka du har tenkt å bake ? :D
Gjest vaskosi Skrevet 8. desember 2013 #10 Skrevet 8. desember 2013 åh, det va jo en super ide! ka du har tenkt å bake ? :D Du vet de derre svæære cookiespakkene? Husker ikke hva de heter.. Tror det står noe sånn "hjemmelagde sjokoladecookies" eller noe sånn på pakken. Uansett, på siden av denne pakningen står oppskriften, så jeg tenkte å lage disse b.la Putte de på glass/fin eske med bånd rundt. Tror i alle fall tante og mormor kommer til å sette veldig stor pris på slik Ellers tenkte jeg bare å kikke litt i forskjellige småkaker-bøker. Mye gøy Tenkte også å lage til svigers!
Anabelle Skrevet 11. desember 2013 #12 Skrevet 11. desember 2013 Pappa fikk overtalt meg til å lage ønskeliste i forrige uke. Litt tricky når jeg i grunnen kjøper det meste jeg ønsker meg, og vet at jeg får det jeg har mest lyst på av kjæresten. **Bra kompaktkamera (litt prisklasse og godt kamerahus) **Deler til Sono-anlegg **Kitchen Aid **Pysjamas og pledd av god kvalitet er det jeg har kommet på så langt.
Gjest TheRighteous Skrevet 11. desember 2013 #13 Skrevet 11. desember 2013 Ny GHD rettetang og morgenkåpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå