AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 I wish! Men finnes det noen eksempler (før og etter bilder, personlige erfaringer) som viser dette? Hadde vært fint å se resultat. Så spørsmålet er;Har du opplevd endringer av huden ved hjelp av et godt kosthold? Hva slags hudproblemer hadde du, og hva slags generelle forbedringer oppdaget du? Anonymous poster hash: 2d825...705
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Jeg merker heller forskjell andre veien, at dårlig kosthold endrer huden min. Egentlig ikke så mye andre veien,,,, Huden min blir bra hvis: -Vann -Omega-3 -Frisk luft (hjelper nesten på flekken) -Mild skrubb og mild rens (Selvom jeg personlig elsker det raske resultatet, så liker ikke huden min MD scrub) -Fuktighetskrem -Søvn Dårlig hvis: -Jeg drikker mye (tåler fint å gå ut en eller to ganger i måneden, da jeg ikke drikker mye alkohol om gangen)- men gjør meg som regel blid -Spiser dårlig og er nedfor (kjappe måltider som kjøpe pizza osv) -Er for mye inne og isolerer med ved pc.i inneklima (huden blir litt grålig, ubalansert tørr+blank+sensitiv+akne) Så hva er forskjellen? Livsstil, ser man jo klart her. Trening, luft og god søvn hjelper! Depresjoner og inneklima og dårlig kosthold gjør det verre. Men skulle gjerne også sett noen eksempler egentlig, før og etter. Anonymous poster hash: 12b51...2ad 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 Huden min ser bedre ut jo mindre jeg spiser, så jeg regener meg jeg spiser noe feil til vanlig. Anonymous poster hash: bf09f...119
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 jeg leste *hunden* begynte å lure når jeg kom til skrubb og fuktighetskrem Anonymous poster hash: b1cc1...ad4 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 Les denne http://www.news.com.au/lifestyle/health/loni-jane-anthony-801010-diet-saved-my-life/story-fneuzkvr-1226757955932 Anonymous poster hash: 01462...a9b
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #6 Skrevet 27. november 2013 Jeg har begynt å bare bruke fuktighetskrem på dagen, og mye mindre enn før (mindre mengde, uansett hvordan tilstanden er). Og om natten får den være i fred. Dette hjalp meg. Anonymous poster hash: 01462...a9b
Zinnia Skrevet 28. november 2013 #7 Skrevet 28. november 2013 Her finner du en veldig god artikkelserie. Jeg har ingen før- og etterbilder, men huden min har blitt betraktelig bedre uten gluten og melk. 1
Gjest Funky Punk Skrevet 28. november 2013 #8 Skrevet 28. november 2013 Ble mye bedre i huden etter at jeg gikk over på lavkarbo og gikk ned en del i vekt. Slet med mye kviser og betente svettekjertler, men nå er det nesten helt borte. Sliter også med rødhet i ansiktet (sånn som forekommer når man har Lupus), men også dette har mildnet betraktelig. Før måtte jeg også alltid ha korte negler siden de bare fliset seg opp eller knakk, mens nå er de blitt såpass sterke at jeg kan la de vokse til ønsket lengde.
Løvetanten Skrevet 28. november 2013 #9 Skrevet 28. november 2013 Paleokosthold har gjort huden min strammere, ingen kviser, minimalt med urenheter, jevnere hudfarge. Sterkere negler, tykkere hår og tørr/hard hud på kroppen (albuer, føtter) er minimert eller borte.
Gjest ghej75 Skrevet 28. november 2013 #10 Skrevet 28. november 2013 En gang tok jeg en detox-kur. Altså ikke vann og te, men kuttet ut alle kunstige tilsetningsstoffer, salt, sukker og raffinert mat. Spiste økologiske grønnsaker, "rent" krydder og fisk. Da skjedde det noe magisk med huden, ikke bare forsvant kvisene, men den "glødet", og jeg fikk mange hyggelige kommentarer på det. Det er mange år siden, aldri gjort det igjen, og huden min er stort sett småvanskelig og har alltid vært det. Spiser egentlig ganske sunt, men litt ferdigmat og usunnheter blir det jo.
Katten Skrevet 29. november 2013 #11 Skrevet 29. november 2013 Jeg tester det ut nå, kan si ifra om det virker:) Har ikke så mye kviser, en og annen under mensen, men har veldig "irritert" hud, akkurat som det er betent noen steder, samt at den er veldig tørr og stram. Har vært hos hudklinikk, og de ville ikke utføre noen behandling på huden min før den har roet seg ned, så bruker nå noen produkter fra MD formulations, og lite sminke. Kostholdet jeg hadde fra før er ganske sunt, men typisk studentkosthold med sunt i ukedagene og mye alkohol og "dårlig mat" i helgene. Det som har hjulpet mest for meg er å kutte ut alkohol, hvetemel og melkeprodukter! Huden min blir veldig irritert hvis jeg spiser mye av det. Prøver å spise masse frukt og grønt, og få i meg fet fisk, avocado osv for å smøre huden innenfra:) Merker sååå stor forskjell på huden min uten de nevnte matvarene, men det er vanskelig å leve sånn hver eneste dag, hvis man er like dårlig til å planlegge som meg!
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #12 Skrevet 29. november 2013 Nattlysolje og tran tok knekken på kvisene for min del Anonymous poster hash: 4aea4...9a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå