Gå til innhold

Bestemt hårfrisyre ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som ikke har fått med meg hvordan jeg skal ha håret denne dagen ?

Sparer nå og har snart lengde ned på skuldrene, men hvordan jeg skal ha det vet jeg ikke. Regner med det blir løst oppsatt høyt oppe, med mitt lille diadem og slør.

Hvordan skal dere ha håret. Har sett på linkene som er oppgitt og føler mye er veldig gammeldags og lite fresht, for oss unge møyer er det vel litt av hvert som burde gå an ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt kort hår alle de siste årene og tenkte at nå måtte jeg vel spare fordi jeg skulle gifte meg. Huff og huff, jeg hater sparing! Men neida, jeg ble enig med frisøren om at jeg har fin lengde nå og takk og lov for det! Hun synes det var kjempestilig med bruder som hadde kort hår og at man kunne gjøre finere ting med det enn med lang hår (kanskje noe å tenke på for andre også?), og vi har faktisk bestemt frisyren min allerede. Iallfall sånn noenlunde.

Min frisyre blir ganske lik denne:

http://www.nettavisen.no/img/0051/044451.jpg

Men jeg skal ha min litt mer rufsete da. Tror det blir kjempestilig.

Hvis du er redd for å bli gammeldags på håret, så gi frisøren klare signaler på at du vil ha en litt moderne frisyre! icon_smile.gif Jeg fortalte frisøren min dette og hun var så enig så enig. I en alder av 23 år, så bør man ikke ha en frisyre som kunne passe en som er 40! icon_smile.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...