AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Ååhhh kjæresten er i utlandet og kan bare motta tekstmelding og jeg vet ikke hvordan jeg kan endre fra iMessage til tekstmelding på iphonen min.. :-( Når jeg hår inn på meldinger så står det bare 'iMessage' med svak skrift i tekstfeltet.. Noen som kan hjelpe meg? Anonymous poster hash: 8b88a...042
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Ååhhh kjæresten er i utlandet og kan bare motta tekstmelding og jeg vet ikke hvordan jeg kan endre fra iMessage til tekstmelding på iphonen min.. :-( Når jeg hår inn på meldinger så står det bare 'iMessage' med svak skrift i tekstfeltet.. Noen som kan hjelpe meg?Anonymous poster hash: 8b88a...042 du må skru av imessage i innstillinger. Men da skrus det av "permanent", så hvis du vil benytte imessage til noen andre må du inn i innstillingene og skru det på igjen. Anonymous poster hash: 82b33...866
Micolina Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 Hold fingeren på meldingen du nettopp sendte og da skal du få valgmuligheten "send som tekstmelding".
Andreas_B Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 gå inn på instillinger, så meldinger. der står Imessage øverst
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #6 Skrevet 27. november 2013 Tuuuuuusen takk! Hva er det kvinneguiden ikke kan hjelpe meg med?! Genialt:-) Nå fikk jeg det til :-) Anonymous poster hash: e7928...bb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå