AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Jeg spiser og spiser, men blir ikke mett! Magen romler, og jeg ser svart og blir svimmel når jeg reiser meg. Tips til hva jeg kan gjøre? Kan ikke spise mer, for ønsker å holde vekten. Jeg slanker meg ikke. Anonymous poster hash: 44350...a2b
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Hvilken type mat spiser du? Hvor ofte spiser du?
Banan Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 Hva spiser du? Det er en vesentlig ting å fortelle. Spiser du mat med mye sukker og hvetemel, er det ikke rart du ikke blir mett. Spis mye proteiner, sunne fettsyrer og trege karbohydrater, og du skal se at magen slutter å rumle. 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 HMHMMHMMMM, ha minst mulig variert kosthold, så venner magen din seg kun det du spiser hver dag, så kjenner du ingenting :D Anonymous poster hash: 37112...e9f
Gjest Runforit Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Spis ren kyllingfilet. Det orker jeg iallefall ikke å fråtse for mye av før jeg er stappa.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #6 Skrevet 28. november 2013 Spis ren kyllingfilet. Det orker jeg iallefall ikke å fråtse for mye av før jeg er stappa. Og jeg blir skrubbsulten igjen av det etter et kvarter Uansett hvor mye kylling jeg spiser Jeg er ikke ts altså Anonymous poster hash: 910a8...53c 4
mckinley Skrevet 28. november 2013 #7 Skrevet 28. november 2013 (endret) Hadde det akkurat som deg før. Kutt ned på raske karber (brød, pasta, godteri, kjeks) og hiv i deg mer proteiner (kylling, kalkun, egg) og sunt fett (avocado, laks, litt nøtter, olivenolje). Da holder du deg mett myyyye lengre. Endret 28. november 2013 av mckinley
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #8 Skrevet 28. november 2013 Og jeg blir skrubbsulten igjen av det etter et kvarter Uansett hvor mye kylling jeg spiser Jeg er ikke ts altså Anonymous poster hash: 910a8...53c Samme her, jeg må alltid ha noe fett ved siden av proteinene for å bli god og mett lenge. Anonymous poster hash: e09ee...275
Thorn Skrevet 28. november 2013 #9 Skrevet 28. november 2013 Har det vært sånn lenge, eller har det kommet helt nylig? Jeg får nemlig perioder med ulvehunger, hvor jeg er skrubbsulten samme hva og hvor mye jeg spiser. Dette gjelder både når jeg slanker meg og når jeg spiser vanlig (altså for mye og usunt...). I slike perioder blir det en del ekstra mat, men jeg forsøker å ha fokus på faste måltider og å unngå småspising. Hvis det er kort tid siden sist måltid og jeg blir sulten prøver jeg å gjøre noe helt annet enn det jeg holdt på med for å få tankene over på noe annet. Å gå en tur i frisk luft funker kjempebra for meg! Heldigvis vet jeg at disse periodene går relativt raskt over, det varer som regel ei uke, maks to.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #10 Skrevet 28. november 2013 Har det vært sånn lenge, eller har det kommet helt nylig? Jeg får nemlig perioder med ulvehunger, hvor jeg er skrubbsulten samme hva og hvor mye jeg spiser. Dette gjelder både når jeg slanker meg og når jeg spiser vanlig (altså for mye og usunt...). I slike perioder blir det en del ekstra mat, men jeg forsøker å ha fokus på faste måltider og å unngå småspising. Hvis det er kort tid siden sist måltid og jeg blir sulten prøver jeg å gjøre noe helt annet enn det jeg holdt på med for å få tankene over på noe annet. Å gå en tur i frisk luft funker kjempebra for meg! Heldigvis vet jeg at disse periodene går relativt raskt over, det varer som regel ei uke, maks to. Jeg har også disse periodene, og de kommer ofte én uke (eller enda før) før jeg får mens. Får en helt enorm appetitt og kan spise veldig mye, men det går over, så det er ikke noe jeg tenker spesielt mye på, men det er litt frustrerende når en spiser og spiser... Anonymous poster hash: 558e0...cdb
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #11 Skrevet 29. november 2013 Jeg spiser og spiser, men blir ikke mett! Magen romler, og jeg ser svart og blir svimmel når jeg reiser meg. Tips til hva jeg kan gjøre? Kan ikke spise mer, for ønsker å holde vekten. Jeg slanker meg ikke. Anonymous poster hash: 44350...a2b Du er ikke gravid da?Anonymous poster hash: d4ba6...81e
daemonia Skrevet 29. november 2013 #12 Skrevet 29. november 2013 Høres mer ut som at du ikke spiser rett. Mengden kan det ikke være ut fra hovedinnlegget. Spis proteiner og karbohydrater som består av mest kostfiber. Få i deg fett fra fisk, nøtter, avokado og liknende. Styr unna mettet fett i store mengder, og slutt med raske karbohydrater. Jeg blir stuptrøtt og svimmel og skikkelig uggen om jeg bare spiser en hvetebolle, og som om det ikke er nok så blir jeg ekstra sulten også om jeg får i meg noe slikt. Sier jo litt om hvor lite nytte slikt gjør for kroppen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå