Gå til innhold

Hvordan kjennes kjærlighet ut for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så overrasket over å ha oppdaget at det jeg trodde var å elske noen, kanskje ikke var det likevel. Min nye kjæreste elsker jeg på en helt annen måte enn min forrige. Føles kjærlighet alltid likt for deg eller har du også elsket noen (kjærester) på ulik måte? Det forundrer meg virkelig at det er mulig å elske ulikt. Kanskje forskjellen er mellom å elske noen som ung og å elske noen som voksen?

Hvordan kjennes det ut for deg når du elsker noen? Kjennes det likt ut hver gang (hvis du har opplevd det flere ganger)?

Anonymous poster hash: 0c4d7...ab1
Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Det føles forskjellig for meg også. Men jeg er fortsatt ung, og det overrasker meg ikke at definisjonen og følelsen min av å elske i tenårene, var en helt annerledes enn det er etter jeg ble eldre, for det har skjedd mye på 7-8 år. Jeg tror også at det uansett ikke vil føles på samme måte når det er snakk om ulike personer og det har gått en stund i mellom. Man forandrer seg jo hele livet, og alle forhold er ulike.

Skrevet

Jeg trodde jo at jeg elsket eksen min over alt på jord, men etter at jeg traff min nåværende samboer innser jeg at det aldri var ekte mellom meg og eksen. Nå vet jeg hvordan kjærlighet føles. En følelse som rett og slett ikke kan beskrives, en følelse som gjør deg lykkelig bare du hører navnet hans, som gir deg sommerfugler i magen hver eneste dag, selv om det har gått flere år! Tanken på at du vet at du har noen som bryr seg, som elsker deg, som setter pris på deg, uansett! Jeg er ikke i tvil, det er det jeg har med min kjære som er kjærlighet! :rodmer:

Skrevet

Den følelsen jeg får når jeg lister meg inn og ser på ungene mine som sover. Lener hodet mitt bort og hører den stille, gode pusten og de små, fredfylte ansiktene. Det er kjærlighet.

Anonymous poster hash: df40c...a3c
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...