Velasq Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Hei. Tenkte å gi konsertbilletter i julegave til mannen. Spørsmålet er bare hvor og hvilken artist/band. Hadde håpet å finne noe U2 eller Led Zepplin, men nei, det var det ikke mye av. Så har dere noen forslag til store fantastiske konserter som skjer i 2014? Helst i Europa og Er åpen for alle forslag, bare ikke noe Justin Bieber, men ordentlig MUSIKK :-) Hehe. Noen vi har sett de siste årene som jeg kommer på er: -Kiss -Elton John -Bruce Springsteen -50 cent -Band of Horses -Kent -Katie Melua -The Prodigy -Roxette -Robyn -Rihanna -Ozzy Osbourne -Aha -Brian Wilson -Snoop Dog -Chris Cornell -Billy Idol -Bon Jovi
Gjest maraii Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Hva med earosmith? :-) De har konsert 4 juni i kristiansand
Velasq Skrevet 27. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2013 Takk, det skal jeg sjekke ut selv om jeg i utgangspunktet tenkte utenfor Norge :-)
Gjest Kim Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Queens of the stoneage til helgen Gjett hvem som skal dit
Velasq Skrevet 27. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2013 Hmmm, la meg tenke. Kan det være... Nei, jeg vet ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå