Eplet Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Hei, Nå skal jeg fortelle en historie jeg håper dere kloke damer kan hjelpe meg med! Det var i våres. Jeg hadde en kveld der jeg følte meg bra, hadde nydusjet hår, ny kjole følte meg sexy og plutselig sto han der på utestedet. Jeg så han med en gang og han så meg, det var nesten for godt til å være sant da han drev nærmere mot meg. Vi snakket om oppussing tor det eller ei!! MEn begge hadde vært i langt forhold og pussa opp egen leilighet- og faktisk var vi naboer også. Jeg ga ham ikke nummeret mitt enda han ba, men han fikk navnet og da var da Facebook neste dag, og etter to uker hvor vi skreiv litt frem og tilbake ble det oppussingsdate på ikea, senere litt mer streit date med kino og klinings hjemme hos han og så meg som til slutt sex som var bra. Så gikk det plutsleig en uke, og så ti dager uten en lyd, og så bel det en tur som ble til grillings med felles venner. Han tok ike på meg, jeg ble gal etter en fem dagers stillhet til så jeg inviterte ham for å se på det nye kjøkkenet mitt. Da hadde jeg så klart kjøpt dritsexy undertøy og kjøpt kanlgod vin, og da musikken tilfeldigvis spilte en jævlig bra låt ble det sex igjen. Så etter dette ble det stille, vi snakka om kaffe, det ble ikke noe av så døde helegreia uten at vi var uvenner. Han brukte da unnksyldnign osom at han var syk (sant har sjekka med kompisen), jobb og fødsfall i familien..Så ble jeg sammen med en annen og hadde helt glemt han inntil 8 måneder senere... jeg møtte ham igjen på samme utested faktisk og jeg kunne se han ble sjalu. Etter to uker kontakta han meg, og da funka det dårlig med daværende daten og så ble det at vi så hverandre igjen. Jeg var mye mer forsikitg denne gang, det tok 3 ganger før han fikk komme hjem til meg enda han ville, og da jeg følte meg litt mer trygg hadde vi sex igjen og han sov over , da hadde jeg laga middag til han og han fiksa faktisk hele kjøkkenet mitt! Han måtte opp på jobb kl seks men jeg fiksa super frokost og han virka veldig glad og fornøyd ny stillhet. Det går en uke. og jeg tenker faen! SAmme greia igjen, jeg var bare rebound (det var blitt slutt med dama hans året før han sa han hadde hatt en dame i mellom det ikke funka med). SÅ jeg sender han melding og han svarer med en gang jeg hadde fått låne utstyr av han til å fikse kjøkkenet. Jeg sa han kunne plukke opp utstyret dagen etter, og at det ikke var noe hard feelings og takk for at han fiksa kjøkken. Så sa han sorry! At han hadde vært sykt busy fordi han måtte gjøre ferdig kjøkkenet sitt før elektrikern hans kom, og jeg svarte ikke, men leverte tingene hans i dag. WHAT TO DO?? Jeg tenker han burde svette litt nå, han har tatt meg litt for gitt. SAmtidig som jeg ikke vil være en kjip person som spiller spill, så vil jeg sette meg i respekt her
Gjest Gresshoppesang Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Jeg hadde taklet en slik situasjon dårlig. Sannsynligvis hadde jeg bare tuslet meg videre i livet uten ham. Det er noe med denne ustabile interessen som fungerer dårlig for meg. Samtidig vet jeg at andre, som har langt mer tålmodighet, har fått forhold ut av slike settinger. Du må nesten bare finne ut av det selv, hvor tålmodig du er.
Eplet Skrevet 27. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2013 Takk. Jeg er drittlei av å spille spill. han er ikke verdt det i det hele tatt. Du er kul du gresshoppa;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå