AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Jeg har så lyst å ha et ryddig hus, men jeg klarer ikke. Jeg jobber 100%, har en mann som jobber vekke i flere uker og hjemme like lenge, for så dra på jobb like mange uker igjenn. Ikke er han så flink med husarbeid når han er hjemme heller, men er ei avlastning ang ungene i det minste. Har ei jente jeg har slitt med lenge, og hun er under utredning, og kan muligens ha ADHD. Og hun er ei utfordring i seg selv. Har også et barn i barnehagealder. Og jeg føler meg helt tappet for energi. Og jeg blir sur og gretten av å ha det rotete også, men jeg har bare ikke overskudd til å gjøre noe med det. Joda jeg gjør jo husarbeid, men jeg har ikke energi til å komme hjem fra jobb, lage middag, legge minstebarnet og så sette igang med husarbeid. Setter på en klesvask i ny og ned. Rydder opp etter middagen, men ellers i huset ligger det rot og flyter over alt. Ungene mine er IKKE flink å rydde etter seg i det hele tatt. Og de to eldste er mere enn store nok til å gjøre husarbeid og rydde etter seg. Men de gidder ikke. Får de noen ganger til å ta ut av oppvaskmaskina og sette inn, men det er vel det eneste de gjlr av husarbeid også. Hva jeg vil med dette innlegget vet jeg ikke, bare få ut frustrasjonene. Og kanskje få noen gode tips til å fylle på kroppen med energi!! Noen dager er jeg så sliten at det kribler i hele kroppen, andre ganger så er jeg på jobb og føler mest for å bare synke sammen som en sekk. Og andre ganger kommer jeg hjem og er kvalm av jeg er sliten. Jeg greier jo ikke ha noe overskudd til barna mine. Jeg er for sliten til å finne på noe. Jeg virker sikkert lat, men kroppen orker bare ikke. Og i tilegg sitter jeg å tenker på alt jeg burde ha gjort! Hvordan får dere det til? Å ha ha ryddige hus, jobb og unger? Jeg skjønner det bare ikke. Det gikk bra da jeg var 23 år med et barn og 100% jobb..da greide jeg det, men ikke med 3 unger og litt eldre. Ikke en sjans i havet! Og jeg er bare så frustrert Anonymous poster hash: 52551...212
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå