AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Prøver å miste litt fett på kroppen, men vanskelig når jeg er så glad i mat og ikke får metthetsfølelse fort. (Gått opp SYV kg siden aug) før sommeren slanket jeg meg, trente hver dag, mye og lå på 600-800kcal daglig. Mistet mensen og produserte for mye mannlige hormoner. Reiste bort i 2 mnd og spiste som jeg ville igjen, trente ikke, men stabil vekt. Alle mente jeg var altfor tynn, men jeg var fornøyd. Kom tilbake, begynte å trene mye igjen men spise SUNT, raste opp i kg Tilbake til spm. Så på oversize vs superskinny eller noe nå, og de mente at fiberrik mat gir fort metthetsfølelse. Hvilken mat er det snakk om? for eksempel blir jeg aldri mett av rugsprø.Anonymous poster hash: 36007...e95
Gjest Runforit Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Høyde, alder, vekt? Å leve på 6-800 kcal vet du ikke er oppskriften på en sunn kropp. 2
Løvetanten Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 Mat som metter er kjøtt, fisk, fugl, egg, nøtter. Spist sammen med masse grønnsaker og naturlig sunt fett.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Høyde, alder, vekt? Å leve på 6-800 kcal vet du ikke er oppskriften på en sunn kropp. ja, det lærte jeg meg. Derfor jeg begynte å spise sunt, og mye mer. Men resulterer ikke i noe bra. Jente, 17 år, 171cm, 65,5kgAnonymous poster hash: 36007...e95
Gjest Runforit Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 ja, det lærte jeg meg. Derfor jeg begynte å spise sunt, og mye mer. Men resulterer ikke i noe bra. Jente, 17 år, 171cm, 65,5kgAnonymous poster hash: 36007...e95 Med din høyde og vekt så burde du ikke fokusere på vekta i det hele tatt. Vekta er fin som den er. Fokuset ditt burde ligge på mål. Det å balansere muskelmassen og fettprosenten. Bare så det er sagt Når det er sagt så er det om hun over sa: Proteiner metter fort og mye. Prøv å spise ren kyllingfilet f.eks. 2 kyllingbryst pleier å være nok til å mette. Så; mye proteiner fra kylling, kalkun, svin, karbonadedeig,fet fisk og egg etc Godt fett fra kokosolje, avokado, nøtter etc Trege karbohydrater fra havregryn, rugknekkebrød, grønnsaker etc Hold deg til sukkerfri drikke(juice etc har en del sukker i seg) Kombiner med trening 2-3 ganger i uka så vil resten gå av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå