Tga93 Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Håret mitt er akkurat under bh-stroppen bake, men det er veldig oppklipt og i tilegg så er det slitt, farget og jeg har krøller så glattetanga er ganske viktig for meg. Men jeg har tenkt og legge fra meg glattetanga og ikke bleke håret, bare la det være helt fram til sommeren. Hvor langt vil det vokse da ca? og vil håret mitt bli mye penere ? Noen som også har tips til gode hårkurer ?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Håret mitt er akkurat under bh-stroppen bake, men det er veldig oppklipt og i tilegg så er det slitt, farget og jeg har krøller så glattetanga er ganske viktig for meg. Men jeg har tenkt og legge fra meg glattetanga og ikke bleke håret, bare la det være helt fram til sommeren. Hvor langt vil det vokse da ca? og vil håret mitt bli mye penere ? Noen som også har tips til gode hårkurer ? Du bør kanskje vurdere om du skal få frisøren din til å stusse det for å få vekk det som er slitt. Glattetangen er også med på å slite på håret ditt. Selv om en sparer til langt hår, er det viktig å gå til frisøren ved jevne mellomrom. Anonymous poster hash: a76ea...4dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå