AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Jeg møter alltid søplemenn, blir alltid utsatt for utroskap og dumpa. Er derfor veldig skeptisk til å date igjen, men nå er det en fyr som virker veldig interessert og vil møtes. Han er superkjekk og virker hyggelig. Men hvordan kan jeg finne ut om han er et svin? Regner med han ikke svarer ja hvis jeg spør liksom.. Anonymous poster hash: 5a053...22c
Gjest Gresshoppesang Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 De blir jo svin i det øyeblikket de dumper deg. Før dette, er de vel ikke svin? Det er alltid en kalkulert risiko når man går inn i et forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 Du må bare bli kjent med han. Men vær obs på om han skryter mye, bruker laaaang tid på å svare på en mld (er han oppriktig forelsket i deg så sjekker han mobilen ofte og svarer så fort han har mulighet), om han ofte bryter avtaler, alltid prioriterer kompiser foran deg (iblant er seff greit). Se etter de tingene du har opplevd før, tenk over tegnene.Anonymous poster hash: 17f31...d93 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 De blir jo svin i det øyeblikket de dumper deg. Før dette, er de vel ikke svin? Det er alltid en kalkulert risiko når man går inn i et forhold. Så løgner og utroskap er greit så lenge man ikke blir dumpet?Anonymous poster hash: 17f31...d93
Gjest Gresshoppesang Skrevet 27. november 2013 #6 Skrevet 27. november 2013 Så løgner og utroskap er greit så lenge man ikke blir dumpet?Anonymous poster hash: 17f31...d93 Jeg skrev da ikke det? Hun skriver at hun alltid blir dumpet. Den generelle regelen for mange damer, er at mannen som dumper dem er en drittsekk. Poenget er at disse drittsekkene som oftes ikke er det lenger når de finner rett dame. See? (Utroskap og løgn er definitivt ikke greit.)
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #7 Skrevet 27. november 2013 Ut fra min erfaring er det følgende gode tegn: Ringer heller enn å sende sms Vil ha mye kontakt og tar initiativ til å møtes Har ikke masse "gale ekser" Betrygger deg når du er redd "Forsvinner" ikke i noen dager/uker etter en date, men ringer og avtaler noe nytt etterpå Tar ansvar for å klarere prevensjon ...og følgende dårlige tegn: Kun kontakt på sms Sjelden initiativ Har noen offerhistorier om gale ekser, både giftesyke, utro, overemosjonelle og psykopater Forsvinner ut av radaren i dager eller uker Kjører på uten å spørre om du går på p-piller eller når du sist sjekket deg Forventer at du skal jobbe for å få han, uten å jobbe for det selv Anklager deg for mye du ikke kjenner deg igjen i (sannsynligvis projeksjoner....) Føler alle er så fæle og det er bare han i hele verden som er en bra person Anonymous poster hash: 335c7...69a 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #8 Skrevet 27. november 2013 Takk for svar! Jeg får bare følge magefølelsen Jeg blir alltid skeptisk med menn som skal gi masse komplimenter uten å kjenne deg, han sier at jeg er bare sååå pen og han vil møte meg snart. Er en fra sukker dette her. Hvis han spør om å fiste meg eller noe så skjønner jeg jo hva han er ute etter. Uansett har ikke jeg sex før jeg er i forhold, så er ikke redd for å bli lurt sånn sett. Anonymous poster hash: 5a053...22c
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #9 Skrevet 27. november 2013 Gode poeng over her! Jeg vil legge til å "analysere" han mens dere er sammen. Hvordan reagerer han under lange samtaler - virker han interessert i alt du har å si, eller virker han litt "fjern/borte". Tar han mye initiativ til å holde på lange samtaler på telefon, sms, og face2face. Sender han bare melding på faste tider av døgnet, eller er han interessert i snakke med deg når som helst. Hva slags person er han? Det er viktig å ta seg god tid til å bli kjent med nye menn. Da snakker jeg ikke et par dager, men virkelig bli ordentlig kjent med mannen før man hopper i sengs. Det er i denne fasen jeg luker ut alle som har litt andre motiver enn det de sier/jeg ønsker. Da slipper jeg å bli såret pga. juging eller misforståelser. Funker hver gang Mitt hovedråd er å ta seg goood tid til å bli kjent med mannen, hans venner, hans fortid, hans miljø osv. Anonymous poster hash: 68ba4...2c1 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 27. november 2013 #10 Skrevet 27. november 2013 Har noen offerhistorier om gale ekser Anonymous poster hash: 335c7...69a Ja! Det har stor betydning hvordan eksene omtales. 1
Gjest Ironically me Skrevet 27. november 2013 #11 Skrevet 27. november 2013 Nå heter det strengt tatt renovasjonsmedarbeider, da. Det jeg lurer på er hvorfor du blir utsatt for utroskap og/eller dumpet. Dette kan det være sårt/vondt/vanskelig å finne ut av, men hva er det som trigger eller hva ble du tiltrukket av når du møtte eksene dine (?) Jeg møter alltid søplemenn, blir alltid utsatt for utroskap og dumpa. Er derfor veldig skeptisk til å date igjen, men nå er det en fyr som virker veldig interessert og vil møtes. Han er superkjekk og virker hyggelig. Men hvordan kan jeg finne ut om han er et svin? Regner med han ikke svarer ja hvis jeg spør liksom.. Anonymous poster hash: 5a053...22c
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #12 Skrevet 27. november 2013 Nå heter det strengt tatt renovasjonsmedarbeider, da. Det jeg lurer på er hvorfor du blir utsatt for utroskap og/eller dumpet. Dette kan det være sårt/vondt/vanskelig å finne ut av, men hva er det som trigger eller hva ble du tiltrukket av når du møtte eksene dine (?) Det vet jeg jo ikke, hvorfor de behandler meg sånn Han siste var liksom sååå seriøs og hadde aldri elsket noen så høyt som meg, før han var utro, den drittsekken.. Jeg har hatt kjærlighetssorg nesten hele 2013 pga han dusten der, det har ødelagt livet mitt. Har ikke lyst å ødelegge 2014 med kjærrlighetssorg heller. Jeg faller ikke for typiske drittsekker, det er helt vanlige menn det er snakk om. Ikke har jeg sex for tidlig heller, gjør det klart at jeg vil ha et seriøst forhold. Men vet ikke om mange menn syns jeg blir kjedelig etterhvert.. Nettopp derfor syns jeg det er vanskelig å avsløre om en fyr er drittsekk. Ofte merker man jo i begynnelsen hva en mann er ute etter. Jeg har blitt kalt prippen og kjip fordi jeg ikke har tilfeldig sex, men det bryr jeg meg ikke om. Anonymous poster hash: 5a053...22c
Druid Skrevet 27. november 2013 #13 Skrevet 27. november 2013 Jeg møter alltid søplemenn, blir alltid utsatt for utroskap og dumpa. Er derfor veldig skeptisk til å date igjen, men nå er det en fyr som virker veldig interessert og vil møtes. Han er superkjekk og virker hyggelig. Men hvordan kan jeg finne ut om han er et svin? Regner med han ikke svarer ja hvis jeg spør liksom.. Anonymous poster hash: 5a053...22c Har du spurt? Du vil være overasket over hvor mange menn som er ærlige på sånne ting. Min erfaring er at flesteparten av kvinner som gjentatte ganger har blitt utsatt for utroskap, aldri har spurt ut typen i forhold til sex. Det er svært mange red flag du kan hente ut av en helt vanlig samtale. 1
Velasq Skrevet 27. november 2013 #14 Skrevet 27. november 2013 Har han likhetstrekk med de andre du har vært sammen med? Det er jo mulig at du går etter de samme mennene gang på gang. Hva dere gjør sammen og hvilke forventninger dere har til hverandre er jo også ganske viktige. Spør han hva han ser for seg og fremtiden, uten at det nødvendigvis er snakk om giftemål og slikt. Min erfaring er at det ordentlige mennene svarer med et ærlig og tilfredstillende svar, det er ikke sikkert at du liker svaret, men de er ærlige. Dustemennene svarer svada eller det du vil høre.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #15 Skrevet 27. november 2013 Har du spurt? Du vil være overasket over hvor mange menn som er ærlige på sånne ting. Min erfaring er at flesteparten av kvinner som gjentatte ganger har blitt utsatt for utroskap, aldri har spurt ut typen i forhold til sex. Det er svært mange red flag du kan hente ut av en helt vanlig samtale. Hva da tenker du på? At mange kvinner ikke tør prøve ut nye ting? Tviler på at det var problemet altså.. Jeg er med på det meste og syns avsugninger er koselig. Fikk tilbakemelding på at han likte jeg var vill i senga (siste exen). Da jeg spurte han siste hvorfor det var slutt sa han at han ikke var "klar for dette her". Etter 1 år (!) Anonymous poster hash: 5a053...22c
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #16 Skrevet 27. november 2013 Har han likhetstrekk med de andre du har vært sammen med? Det er jo mulig at du går etter de samme mennene gang på gang. Hva dere gjør sammen og hvilke forventninger dere har til hverandre er jo også ganske viktige. Spør han hva han ser for seg og fremtiden, uten at det nødvendigvis er snakk om giftemål og slikt. Min erfaring er at det ordentlige mennene svarer med et ærlig og tilfredstillende svar, det er ikke sikkert at du liker svaret, men de er ærlige. Dustemennene svarer svada eller det du vil høre. Vet ikke med han nye enda, men han er skremmende lik exen i utseende.. Men de er helt ulike i alder og alt. Har jo ikke møtt han her, så vet ikke. Vil si at jeg er flinkere til å gjenkjenne playere enn jeg var før. Likhetstrekk er jo at mannfolka er utro mot meg. Han ene var fra Sør-Amerika og er psykopat, jeg lærte mye etter det bruddet der. ellers har det vært helt vanlige menn jeg har vært sammen med egentlig. Ikke noen sånne bad boys, ute på fylla hver helg-opplegg. TS Anonymous poster hash: 5a053...22c
Marie90 Skrevet 27. november 2013 #17 Skrevet 27. november 2013 Hvor mange menn har vært utro mot deg? Hvor lange var disse forholdene og hva var naturen av utroskapet? Hadde de felles karakteristikker på noen måte? Og hvordan var forholdet dere imellom opp imot utroskapet? Var det bare kjærlig, fantastisk, jevnlig god sex og alt og det kom ut av det blå?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. november 2013 #18 Skrevet 27. november 2013 De avslører seg selv ganske tidlig som Druid sier.
Gjest Sagarmatha Skrevet 28. november 2013 #19 Skrevet 28. november 2013 Dersom du er tiltrukket av han så er han en drittsekk. Må vel være den mest universelle loven ved siden av tyngdekraft?
Druid Skrevet 28. november 2013 #20 Skrevet 28. november 2013 Hva da tenker du på? At mange kvinner ikke tør prøve ut nye ting? Tviler på at det var problemet altså.. Jeg er med på det meste og syns avsugninger er koselig. Fikk tilbakemelding på at han likte jeg var vill i senga (siste exen). Da jeg spurte han siste hvorfor det var slutt sa han at han ikke var "klar for dette her". Etter 1 år (!) Anonymous poster hash: 5a053...22c Hva jeg tenkte på, var at mange kvinner går inn i forhold med sin oppfatnig av hva ett forhold skal være uten å sjekke av sine grenser mot typen sine grenser. Gitt at du klarte å peise av gårde tungt basert på din oppfatning av hva jeg skrev uten noen som helst avsjekking og heller ikke noen rimelig tolkning, vil jeg gjette at grunnen til at du får problemer, er at du ikke prioriterer menn du kommuniserer godt og dypt med. Neste date vil jeg at du skal passe på å snakke mindre og lytte mer og prioritere noen du kan forstå bakgrunn og handlingsmønster på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå