Cordelia Skrevet 29. november 2013 #21 Del Skrevet 29. november 2013 Ser ikke problemet. Ikke er du så forferdelig gammel, og i tillegg har du livserfaring og forhåpentligvis sunn fornuft å legge til. At du har klart å gjennomføre studier ved siden av å ta deg av familie tror jeg mange arbeidsgivere(de mest oppegående ihvertfall) vil la tale til din fordel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #22 Del Skrevet 29. november 2013 Så deilig å lese mange av svarene deres . Jeg bekymrer meg for mye tror jeg og tenker at alle rundt meg er så mye flinkere og mer vellykket enn meg. De er unge, noen av de har verv, eller relevante deltidsjobber og de har greid å bli ferdig med utdannelsen sin lenge før meg. Bør jeg kanskje også oppgi at jeg har barn i en eventuell søknad forresten? Eller bør jeg la være å nevne det, før de eventuelt spør på intervju? Anonymous poster hash: 2ac10...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå