Shadee Skrevet 27. november 2013 #1 Del Skrevet 27. november 2013 Tenkte å bestille fotobøker til mine foreldre og svigers med bilder av barnebarn og turer vi har vært på sammen! Flere som pleier å gi dette? Hvor bestiller dere fra i så fall? Har tidligere hatt fra cewe/japan foto. Har sett litt på foto Knudsen sine, veldig fine, men tar jo hundre år å laste opp bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weefunk Skrevet 27. november 2013 #2 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg tenkte å lage 3 fotobøker i julegave i år. Dette ser jeg virkelig frem til, kjekt med bilder. Har ikke laget det før, så det blir nytt for meg i år. Tror ikke det skal bli så vanskelig. Jeg tenkte å benytte meg av fotoknudsen da de leverer god kvalitet på bildene, samt at jeg har et gavekort der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 28. november 2013 #3 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg har bare brukt Cewe, men er veldig fornøyd med det! Laget et album til mine foreldre for et par år siden med bilder fra familieturer og store happenings de siste årene. Det falt veldig i smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clafoutis Skrevet 28. november 2013 #4 Del Skrevet 28. november 2013 Tenkte å bestille fotobøker til mine foreldre og svigers med bilder av barnebarn og turer vi har vært på sammen! Flere som pleier å gi dette? Hvor bestiller dere fra i så fall? Har tidligere hatt fra cewe/japan foto. Har sett litt på foto Knudsen sine, veldig fine, men tar jo hundre år å laste opp bilder.. Jeg har laget både fotobøker og kalendere på Foto Knudsen, og har veldig god erfaring med det. Men enig i at opplastingsprosessen godt kunne vært litt mer effektiv, ja.. Jeg pleier å legge masse bilder til opplasting før jeg skal gjøre noe annet jeg da (lage middag, vaske klær e.l), så er bildene som oftest ferdig opplastet når jeg får satt meg ned ved pc'en igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #5 Del Skrevet 28. november 2013 Men dere, hvordan velger dere papir? Hører jo at fotopapir er best, men det har jeg faktisk ikke råd til .. Skal lage fem tykke bøker til en bursdag rett etter jul.. Anonymous poster hash: 71bb4...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #6 Del Skrevet 28. november 2013 Ingen?Anonymous poster hash: 71bb4...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadee Skrevet 29. november 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 29. november 2013 Kanskje jeg skal gi foto Knudsen en sjanse til, har tross alt gavekort der ang å velge fotopapir, så har jeg bare hatt bøker med, aner ikke hvor mye forskjell det er. Men du kan jo velge litt mindre bøker, mykt omslag og litt sånn for å gjøre det billigere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå