Gå til innhold

Ny serie på Tv2: Kornsirkelmysteriet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starter i kveld klokken 21.45 - hva syns vi om dette? Jeg skal se.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke på Ufo, men må si at enkelte av disse mønstrene er fantastisk laget.

Skrevet

Ja, det er nettopp fantastiske de er. :) Uansett hvem som har laget dem, så står det respekt av innsatsen

og er det et team med militær presisjon, er jeg enda mere imponert. De er jo kjempedetaljerte og vakre!

Gjest shockgirl
Skrevet

Synes sånt er superspennende. Men blir ikke å se da jeg ikke har tv, og ikke gidder å betale for Tv 2 sumo.

Men har sett flere sånne dokumentarer før. :)

Skrevet

Jeg har også sett en del sånne før, men litt til skader da ikke. :nigo:

Skrevet

Jeg har ikke TV da jeg vanligvis ikke synes det er så mye fristene og se og ikke synes penga er verdt det lille som faktisk er interessant, men det er i slike stunder jeg angrer litt på at jeg ikke har skaffet meg det likevel. :roll:

Synes det høres veldig interessant ut, og syntes slike ting er spennende og interessante, så hadde nok sett det om jeg kunne!

Gjest Stronger
Skrevet

Jeg skal se! Syns sånne ting er kjempeinteressant! Mye av det er jo 100% tull og oppspinn, men jeg er åpen for at det kan komme "utenifra" også :) Elsker slike dokumentarer!

Skrevet

Creepy!

Anonymous poster hash: 27972...00e

Skrevet

De som lager kornsirklene har jo stått fram, og tidlig med vist hvordan de gjør det!

Så skjønner ikke at noen gidder å se på det tullet.

Anonymous poster hash: c39fa...087

• Liker 1
Skrevet

Kan noen komme med en plausibel forklaring på hvordan dette kan være utført av mennesker?

• Liker 1
Skrevet (endret)

De som lager kornsirklene har jo stått fram, og tidlig med vist hvordan de gjør det!

Så skjønner ikke at noen gidder å se på det tullet.

De jeg har sett som har vist hvordan de gjør det, vaser rundt med en planke og tau. De sirklene som er vist i dag er litt mer avanserte.. Endret av Petra75
  • Liker 2
Skrevet

Kan noen komme med en plausibel forklaring på hvordan dette kan være utført av mennesker?

Nei.

Flk ønsker å tro at det er mer avansert, at det er ogabogating som skjer osv. Flaut.

Skrevet

Så skjønner ikke at noen gidder å se på det tullet. Anonymous poster hash: c39fa...087

De som har laget alle kornsirklene gjennom flere 100år?

Selvfølgelig er mange kornsirkler laget av folk som ønsker å tulle/gjøre narr av ol... Men ALLE kornsirkler gjennom tidene er ikke like åpenbare menneskelagde.., tvert i mot.

Anonymous poster hash: 27972...00e

• Liker 2
Skrevet

Nei.

Flk ønsker å tro at det er mer avansert, at det er ogabogating som skjer osv. Flaut.

Jeg ønsker ikke å tro noe som helst, men har tilgode å se hvordan mennesker kan lage et mønster i over 250 meter i diameter, uten å bli oppdaget.

Skrevet

...og etter hva jeg har lest er det bønder som mener at de store formasjonene har kommet i løpet av veldig kort tid.
En pilot hadde sett en oppstå på 20 minutter. Det er da rart at ingen blir fersket med tau og planker, for det må da være en hel liten arme

av trampende mennesker med kjempepresisjon, for å kunne lage de formasjonene... Jeg håper "Wiki-folkene" kommer og "lekker" litt info om saken snarest, takk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...