AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Opererte inn silikon for 2 uker siden og nå har teipen begynt å løsne. Mener det stod man skulle bytte teip etter 3 uker, men kan man gjøre det etter 2? Hva har dere fått beskjed om ? Anonymous poster hash: 1679b...710
Missy1 Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Syns å huske jeg bytta etter 1uke, mulig det var 2. Vet iallefall at jeg ikke fikk beskjed om å vente så lenge som 3uker Arrene mine er kjempe fine nå og tok ingen skade av å bytte så tidlig så tenker det er trygt. Er jo bedre å bytte enn å gå med løs teip
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 Jeg ventet helt til tapen løsnet. Rørte ikke noen ting før det sto at jeg skulle. Fulgte alle rådene til punkt og prikke. I dag har jeg ikke-eksisterende arr Anonymous poster hash: 03efd...e06 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Jeg ventet helt til tapen løsnet. Rørte ikke noen ting før det sto at jeg skulle. Fulgte alle rådene til punkt og prikke. I dag har jeg ikke-eksisterende arr Anonymous poster hash: 03efd...e06 Men teipen min er jo helt løs, så da går det vel fint? Hvor lenge skulle du vente da? Anonymous poster hash: 1679b...710
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 Syns å huske jeg bytta etter 1uke, mulig det var 2. Vet iallefall at jeg ikke fikk beskjed om å vente så lenge som 3uker Arrene mine er kjempe fine nå og tok ingen skade av å bytte så tidlig så tenker det er trygt. Er jo bedre å bytte enn å gå med løs teip Tviler på det har noe å si på hvordan arrene blir sånn egentlig, men har hørt at andre har fått andre beskjeder enn meg, teipen henger helt løst både på sidene og under, så kan ikke se at det skal bli et problem Tenker jeg tar å bytter neste gang jeg dusjer. Anonymous poster hash: 1679b...710 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #6 Skrevet 27. november 2013 Men teipen min er jo helt løs, så da går det vel fint? Hvor lenge skulle du vente da? Anonymous poster hash: 1679b...710 Husker ikke, var så mange år siden 3 tror jeg. Hvis den allerede faller av kan du sikkert bytte, så lenge man ikke bytter for ofte. Anonymous poster hash: 03efd...e06
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #7 Skrevet 27. november 2013 Hadde vel veert billigere og bare teipa opp de slappe sekkene du hadde istedet for aa stappe noe inn i dem. Anonymous poster hash: bf194...417
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #8 Skrevet 27. november 2013 Hadde vel veert billigere og bare teipa opp de slappe sekkene du hadde istedet for aa stappe noe inn i dem. Anonymous poster hash: bf194...417 De var ikke slappe, bare veldig små. Men ja, billigere å ikke operere er sant, men nå har ikke jeg dårlig råd, så da tok jeg meg friheten til å gjøre de større Anonymous poster hash: 1679b...710
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå