Gå til innhold

Allergisk mot intimsåpe


jewel66

Anbefalte innlegg

Er det noen her som er allergisk mot disse intimsåpene? Jeg har brukt Dr. Greves et par-tre ganer nå og synes det svir noen dager etterpå...kan det være en allergisk reaksjon?

Noen erfaringer...tanker?

Blir glad for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja, når du legger "intimsåpe" tråd i "sexualitet" begynner vertfall JEG å lure... icon_wink.gif Ikke vondt ment..

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.....Det påvirker jo sex´n ved at det gjør vondt, dermed angår det jo seksualitet!!

Jeg har ikke sex med såper hvis det var det du trodde! hihi..det kunne fort ha blitt en sleip opplevelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe icon_wink.gif Ja, nei... Vet ikke helt jeg. Folk bruker jo myye rart icon_biggrin.gif

Men om spørsmålet , så har jeg ikke noe erfaring at Dr. Greve svir o.l...

Hva med å spørre en lege/helsesøster?

Du får nok bedre svar der, enn her inne !

Det kan jo være alvorlig!

Og da strekker ikke vi til.. icon_smile.gif

Ok?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, folk bruker mye rart!hehe..

Den er grei! har ingen forventninger om seriøse tilbakemeldinger, men de som mottas på dette forumet er en smule bedre enn feks vg "diskuter". Der foregår det intens verbal juling!

Ha en ellers fortryllende dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lactacyd sin uparfymerte er god synes eg, men strengt tatt trenger man ikke å bruke såpe, lunkent vann gjør samma nytten.

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg syns heller ikke at dr.greves intimsåpe er noe bra! Jeg brukte den engang på hele kroppen, og merket da at den legger seg som et glatt lag på huden som er vanskelig å få vekk ordentlig!

Det er sikkert det som skjer med deg også, at du ikke får såpen ordentlig av, og derfor begynner det å svi etterhvert!

Jeg bruker vivag underlivssåpe som kjøpes på apoteket, den er kjempebra-anbefales!:)

-Tanya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Asan til underlivsvask, og ja, jeg synes det er relevant for sex. Prøvde å bruke Dr. Greves for litt siden og endte opp med sopp! Asan har riktigere ph verdi og er det eneste som holder meg "klar til dyst".

Anbefales. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Aha :o Så det var såpen som ga meg sopp den gangen.... (dr.greves)

Hadde aldri hatt det før, og så dukket det opp rett etter at jeg begynte med såpe der nede. *ser klart nå*

Ps. Såpen skal ikke INN i kroppen :wink: Kun utenpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk såpe der ned nede, selv om det er aldri så mye intimvask, det er for sterkt. (ifølge min gynekolog)

Bruk olje, babyolje er flott.

Eller hvis du må ha noe som skummer, så gå i babyhylla og kjøp deg babywash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det kan hende du har en soppinfeksjon slik at huden er sår. Da kan både såpe og sæd/sex svi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dr. Greves har alt for høy ph verdi til å være intimsåpe! Den er ca 5 eller noe sånt. Jeg har selv prøvd den, og det var ingen suksess :(

Jeg anbefaler en såpe med ph 3,5 (feks. lactacyd, som forøvrig har kommet i creme-form og med lett parfyme). Den er iallefall "sur" nok slik det skal være der nede.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...