AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Ja! Som overskriften sier så vil jeg bli kjent med en jente, at vi gifter oss etterhvert og får 2 eller 3 barn. Men hvorfor skjer det ikke? Vil ikke bare ligge med noen.Anonymous poster hash: 2c671...9f7
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Har ikke peiling. Når jeg får synske krefter skal jeg svare deg. Anonymous poster hash: 4e7a0...4e4
Gjest iGirl Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 The Magic 8 Ball says: Cannot predict now
TheHairyToothfairy Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 det kan fort bli litt som når vi menn går på do. hvis du stresser og går etter klokken med at "nå skal det skje", så sitter du der og presser til du blir rød i trynet. hemoroider får du også. ergo alt blir bare stress og lite kult, og plutselig må du på do senere allikevel. hvis du derimot slapper av, har et ok kosthold og tar deg tid til do-stund når behovet dukker opp, så glir alt så mye bedre. samme er det med meg, i en litt mindre bajs overført betydning. jeg skulle faen meg ikke ha noe dame eller forhold etter x antall mislykkede havari. plutselig en dag, på fridays, så fant fruen meg og før vi visste ordet av det så kom det barn og ringer med i bildet. moralen? slapp av, slutt å jag, nyt livet og la ting skje når det skjer. hvis du ikke tar deg tid til å trives også slik du har det med kun deg alene, så tviler jeg på at noen kvinne vil finne det spesielt innbydende uansett. 4
Gjest Offensive Pie Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 Alt du trenger er en snasen hatt. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 27. november 2013 #6 Skrevet 27. november 2013 Alt du trenger er en snasen hatt. Og gitar. Glem for faen meg ikke gitar.
Leonaen Skrevet 27. november 2013 #7 Skrevet 27. november 2013 Hva ønsker du i en fremtidig dame, annet en at dere skal gifte dere og få barn? Hvordan møter du på kvinner? Nettdater du? Tar du initiativ?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #8 Skrevet 27. november 2013 Synd at det ikke finnes helt seriøse treffplasser for oss som ikke er der for tull og tøys. Kunne godt ha tenkt meg en solid mann, men ingen unger. Anonymous poster hash: a11f1...ff6 1
Gjest Offensive Pie Skrevet 27. november 2013 #9 Skrevet 27. november 2013 Og gitar. Glem for faen meg ikke gitar. Gitar er for ONS, hatt er for kone 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #10 Skrevet 27. november 2013 TS her.jeg har prøv nettdating og prøver fortsatt. Men fått kun mindre seriøse tilbud så langtAnonymous poster hash: 2c671...9f7
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #11 Skrevet 27. november 2013 TS her.jeg har prøv nettdating og prøver fortsatt. Men fått kun mindre seriøse tilbud så langtAnonymous poster hash: 2c671...9f7 Prøv i alle fall å ikke virke for desperat, da blir du liksom mindreverdig for mange. Anonymous poster hash: 4e7a0...4e4
TheHairyToothfairy Skrevet 27. november 2013 #12 Skrevet 27. november 2013 Gitar er for ONS, hatt er for kone Jeg anbefaler at TS safer og kjører begge deler.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #13 Skrevet 13. desember 2013 Synd at det ikke finnes helt seriøse treffplasser for oss som ikke er der for tull og tøys. Kunne godt ha tenkt meg en solid mann, men ingen unger. Anonymous poster hash: a11f1...ff6 Vel, på de store nettdatingsidene er det jo mange som finner hverandre. "Helt seriøse treffplasser" sier du, og de er jo det. Men det er jo ikke til å unngå at enkelte medlemmer ikke er ute etter noe langvarig. Det kan man jo da også opplyse om. Helt umulig å lage en side uten sånne innslag selvsagt. Mange møtes på Fridays, Tre brødre etc., og ender opp i seriøse forhold, men det er de som kun er ute etter ons der også. Anonymous poster hash: 0fa15...ae5
Marie90 Skrevet 13. desember 2013 #14 Skrevet 13. desember 2013 (endret) Menn som er på utkikk etter monogami spesifikt, stinker desperasjon. Slik er det. Det er en forskjell på å være åpen for å møte den rette kvinnen og å være veldig aktivt på jakt etter det. En mann som bare er på utkikk etter monogami fremstår lite selektiv. Om du vil se det fra en kvinnes perspektiv, kan du forestille deg (som mann), en kvinne som bare er på utkikk etter sex. En attraktiv kvinne vil ha en attraktiv mann som har mange muligheter, som KAN ligge rundt hvis han vil, men som velger å være monomgam bare for henne. Bare se på bøker og romantiske filmer kvinner bruker tid på. Dette er ikke helt unikt - menn styrer unna kvinner med mange sexpartnere av samme årsak; alle vil føle seg som et unntak, noe spesielt, for personen de velger å tilbringe livet med. Ingen vil være en i mengden, - et vilkårlig valg når alderen drar på. Hvis jeg fikk en "sniff" av at en mann jeg var på date menn var på aktivt utkikk etter en kone og at jeg var første klient med vagina, utdannelse, et bra utseende og null rulleblad, så ville jeg løpt. Spesielt mennesker som har oppnådd noe i livet, vet at de beste tingene ikke kommer gratis. Menn som er ambisiøse med en god karriere vet dette mer enn andre. En attraktiv, kvalitetbevisst mann med høye standarder dater jevnlig, og sorterer ut de som ikke er konemateriale mot de som er det. Nå vet vi ikke hvor gammel du er. Er du under 35, så bare fortsett å lete. Er du over, så ta et kritisk blikk på ditt eget utseende, din livsstil, personlighet og karriere og se hva som er ikke som det burde. Hvor ofte er du ute? Hvor ofte ber du en kvinne på date? Hva er ratioen her? Der ligger som regel svaret ditt. Endret 13. desember 2013 av Marie90
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #15 Skrevet 13. desember 2013 Menn som er på utkikk etter monogami spesifikt, stinker desperasjon. Slik er det. Det er en forskjell på å være åpen for å møte den rette kvinnen og å være veldig aktivt på jakt etter det. En mann som bare er på utkikk etter monogami fremstår lite selektiv. Om du vil se det fra en kvinnes perspektiv, kan du forestille deg (som mann), en kvinne som bare er på utkikk etter sex. En attraktiv kvinne vil ha en attraktiv mann som har mange muligheter, som KAN ligge rundt hvis han vil, men som velger å være monomgam bare for henne. Bare se på bøker og romantiske filmer kvinner bruker tid på. Dette er ikke helt unikt - menn styrer unna kvinner med mange sexpartnere av samme årsak; alle vil føle seg som et unntak, noe spesielt, for personen de velger å tilbringe livet med. Ingen vil være en i mengden, - et vilkårlig valg når alderen drar på. Hvis jeg fikk en "sniff" av at en mann jeg var på date menn var på aktivt utkikk etter en kone og at jeg var første klient med vagina, utdannelse, et bra utseende og null rulleblad, så ville jeg løpt. Spesielt mennesker som har oppnådd noe i livet, vet at de beste tingene ikke kommer gratis. Menn som er ambisiøse med en god karriere vet dette mer enn andre. En attraktiv, kvalitetbevisst mann med høye standarder dater jevnlig, og sorterer ut de som ikke er konemateriale mot de som er det. Nå vet vi ikke hvor gammel du er. Er du under 35, så bare fortsett å lete. Er du over, så ta et kritisk blikk på ditt eget utseende, din livsstil, personlighet og karriere og se hva som er ikke som det burde. Hvor ofte er du ute? Hvor ofte ber du en kvinne på date? Hva er ratioen her? Der ligger som regel svaret ditt. Ja, for det er jo bare menn som kan være uattraktive. Men jeg er på ingen måte overrasket over norske kvinner lenger, som tillater seg å si hva som helst for å rakke ned på menn de anser som "uattraktive". Det å date jevnlig er jo en måte å være på kontinuerlig utkikk, altså noe du i første avsnittet anser som desperat. Snakk om å motsi seg selv. Selv liker jeg kvinner som evner å tenke litt mindre sort/hvitt enn det der Anonymous poster hash: 9784a...657 2
Marie90 Skrevet 13. desember 2013 #16 Skrevet 13. desember 2013 (endret) Ja, for det er jo bare menn som kan være uattraktive. Men jeg er på ingen måte overrasket over norske kvinner lenger, som tillater seg å si hva som helst for å rakke ned på menn de anser som "uattraktive". Det å date jevnlig er jo en måte å være på kontinuerlig utkikk, altså noe du i første avsnittet anser som desperat. Snakk om å motsi seg selv. Selv liker jeg kvinner som evner å tenke litt mindre sort/hvitt enn det der Anonymous poster hash: 9784a...657 Hvor i alle dager har jeg sagt at bare menn kan være uattraktive? Det er vanvittig mange uattraktive kvinner, men det er jo ikke det denne tråden handler om... Har forøvrig bodd mesteparten av mitt liv utenfor Norge og identifiserer meg ikke med "norske kvinner" generelt, så den generaliseringen er bare tull. Hvis du hadde lest noe annet jeg hadde skrevet på forumet, hadde du sett at jeg har fått mye kritikk for hvordan jeg har uttalt meg om hvor selvrettferdige norske kvinner kan være. Beklager at du syntes innlegget traff litt for "close to home", prøvde faktisk bare å hjelpe og være veldig ærlig. Det er greit å ville ha en langvarig partner, men jeg sa det som det var - og det er nok at du fremstår som for lite selektiv. Og utifra svaret ditt, litt amper og bitter også. Endret 13. desember 2013 av Marie90
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #17 Skrevet 13. desember 2013 Hvor i alle dager har jeg sagt at bare menn kan være uattraktive? Det er vanvittig mange uattraktive kvinner, men det er jo ikke det denne tråden handler om... Har forøvrig bodd mesteparten av mitt liv utenfor Norge og identifiserer meg ikke med "norske kvinner" generelt, så den generaliseringen er bare tull. Hvis du hadde lest noe annet jeg hadde skrevet på forumet, hadde du sett at jeg har fått mye kritikk for hvordan jeg har uttalt meg om hvor selvrettferdige norske kvinner kan være. Beklager at du syntes innlegget traff litt for "close to home", prøvde faktisk bare å hjelpe og være veldig ærlig. Det er greit å ville ha en langvarig partner, men jeg sa det som det var - og det er nok at du fremstår som for lite selektiv. Og utifra svaret ditt, litt amper og bitter også. Nå var ikke jeg ts, men spilte bare inn min kommentar. Du, jeg tror ikke du bør være den som uttaler deg om hvor selvrettferdige andre kan være for å si det mildt. Du skriver temmelig generaliserende og nedsettende selv noen ganger. Og det er ikke ment som et angrep men det er slik du fremstår. Men nok om det. Poenget er at mange av "seriedaterne" på ingen måte er mer attraktive. Jeg ser dem ofte som desperate og uten filter. Samt kanskje litt uselvstendige som aldri klarer seg alene uten en date rundt neste hjørne. Dessuten er det mange av de useriøse som er seriedatere. TS bør heller finne seg et seriøst miljø enn å begynne med nettdating/sjekking på utested som 70% av Norges befolkning driver med, veldig ofte uten noe særlige resultater på sikt. Anonymous poster hash: 9784a...657 1
Marie90 Skrevet 13. desember 2013 #18 Skrevet 13. desember 2013 (endret) Nå var ikke jeg ts, men spilte bare inn min kommentar. Du, jeg tror ikke du bør være den som uttaler deg om hvor selvrettferdige andre kan være for å si det mildt. Du skriver temmelig generaliserende og nedsettende selv noen ganger. Og det er ikke ment som et angrep men det er slik du fremstår. Men nok om det. Poenget er at mange av "seriedaterne" på ingen måte er mer attraktive. Jeg ser dem ofte som desperate og uten filter. Samt kanskje litt uselvstendige som aldri klarer seg alene uten en date rundt neste hjørne. Dessuten er det mange av de useriøse som er seriedatere. TS bør heller finne seg et seriøst miljø enn å begynne med nettdating/sjekking på utested som 70% av Norges befolkning driver med, veldig ofte uten noe særlige resultater på sikt. Anonymous poster hash: 9784a...657 Det er klart det er useriøse menn i alle kategorier. Jeg ga kun en ærlig respons på hvordan menn som "vil ha kone og barn nå" fremstår for kvinner. Men en ærlig respons er ikke velkommen når den er ordentlig ærlig... (i hvert fall ikke fra en kvinne). Det er heller ikke slik at menn er mer attraktive fordi de ligger rundt eller dater mange. Men menn som HAR muligheter er ikke opptatt av få fatt i kone og barn asap, de dater til de treffer noen de liker, og skjer det så skjer det. Og det er spennende nok å være singel også. Kvinner vet og observerer dette. Jeg vet ikke hvorfor KGere insisterer på nettdating som løsningen hele tiden. Mange burde rett og slett utvide sin sosiale sirkel og starte der. Forøvrig; http://www.therulesrevisited.com/2013/02/the-analogy-between-sex-and-commitment.html Noen av punktene vil oppleves generaliserende, men mange er ting menn (og kvinner) burde ta til seg. Endret 13. desember 2013 av Marie90
Gjest Summers Skrevet 13. desember 2013 #19 Skrevet 13. desember 2013 (endret) Menn som er på utkikk etter monogami spesifikt, stinker desperasjon. Tenkte det samme sjæl og hjelper ikke at dette fremstår som en sympatitråd i stedet for en som ber om konkrete råd. Synes man gjør seg stusselig når man på et kvinneforum skriver at man bare ønsker kone og barn og ikke bare vil ligge med noen. Til TS dette er egenltig ikke ment som å hakke på deg, og jeg forstår at du er i en kjip situasjon, men kanskje du gjør deg mindre enn det du er også i virkeligheten. Endret 13. desember 2013 av Summers
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #20 Skrevet 13. desember 2013 Det er klart det er useriøse menn i alle kategorier. Jeg ga kun en ærlig respons på hvordan menn som "vil ha kone og barn nå" fremstår for kvinner. Men en ærlig respons er ikke velkommen når den er ordentlig ærlig... (i hvert fall ikke fra en kvinne). Det er heller ikke slik at menn er mer attraktive fordi de ligger rundt eller dater mange. Men menn som HAR muligheter er ikke opptatt av få fatt i kone og barn asap, de dater til de treffer noen de liker, og skjer det så skjer det. Og det er spennende nok å være singel også. Kvinner vet og observerer dette. Jeg vet ikke hvorfor KGere insisterer på nettdating som løsningen hele tiden. Mange burde rett og slett utvide sin sosiale sirkel og starte der. Forøvrig; http://www.therulesrevisited.com/2013/02/the-analogy-between-sex-and-commitment.html Noen av punktene vil oppleves generaliserende, men mange er ting menn (og kvinner) burde ta til seg. Joda, man skal selvfølgelig date noen frosker før det klaffer men jeg vil jo ikke si at de som dater og dater år etter år nødvendigvis er de mest vellykkede. Når det aldri klaffer med noen så kan det være et like stort faresignal. Linken din kommer jeg ikke til å lese så nøye. Litt for mye generaliserende dikotomi med kvinner som gir seg hen fysisk og menn som gir seg hen mentalt, den evige myten om at menn liker sex, kvinner liker følelser. Har sett for mange eksempler på at ting ikke er helt slik til at jeg sluker den slags bloggprogaganda rått Anonymous poster hash: 9784a...657
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå