Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett på reklame på tv at ikea selger former til pepperkakehus hvor man slipper å lime sammen bitene.. Det var jo supert lurt! Klundrer hvert eneste år med den liminga.. Ikea er desverre litt for langt unna til at jeg gidder å reise kun for disse formene :P

Derfor lurer jeg på om noen vet om det finnes slike andre steder?? Evt ferdig pepperkakehus som man slipper å lime..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte et sånt på Jernia ett år!

Men den malen ble bare brukt en gang. De tappene man skulle henge det sammen med ble for tykke eller for tynne eller så brakk de bare.

Vi kunne nesten ikke puste på det før det falt sammen. :fnise:

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Jeg kjøpte et sånt på Jernia ett år!

Men den malen ble bare brukt en gang. De tappene man skulle henge det sammen med ble for tykke eller for tynne eller så brakk de bare.

Vi kunne nesten ikke puste på det før det falt sammen. :fnise:

Såpass:p Hihi.. Men takk for tips!! Jeg skal undersøke på Jernia ;)

Skrevet

Ahaaa.. Ja det uten knekk der kan jeg skjønne at knakk fort :P

Jeg hadde helt sikkert fått til sånn dem har på ikea, men hadde vært lettvint om dem solgt det i en butikk nær meg... :P haha ;)

Skrevet

Ikea har fått nettbutikk, kanskje man kan bestille det der.

Skrevet

Ikea har fått nettbutikk, kanskje man kan bestille det der.

Nei, tror det bare er store ting man kan bestille, ikke sånn smånips :-/

Skrevet

Ahaaa.. Ja det uten knekk der kan jeg skjønne at knakk fort :P

Jeg hadde helt sikkert fått til sånn dem har på ikea, men hadde vært lettvint om dem solgt det i en butikk nær meg... :P haha ;)

Ja, det er det 'uten knekk' jeg har! Noe jævla drit altså.

Det fra Ikea ser mye bedre ut. :Nikke:

Synd for meg også at jeg ikke har Ikea i nærheten. Eller skulle jeg kjøpt sånn både til deg og meg TS.

Skrevet

Problemet med maler for deler som skal passe hverandre perfekt er jo at de ikke alltid blir som når de er rå, etter steking ;) Ellers vil jeg tro det finnes noe på nettet? Google det, så får du sikkert mange forslag til mal med mål :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt former til pepperkakehus på Clas Ohlson til kr 69,-. Det må riktignok limes sammen med knekk. Ellers finnes det nok maler på nett også, ja, som evt. kan skrives ut og overføres til papp.

Ville nok satse på liming siden pepperkaker forandrer seg under steking

Endret av Hanne67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...