Gå til innhold

Da kommer hun hjem igjen.

Anbefalte innlegg

Gjest M.E syke
Skrevet

For 1 år siden gav jeg bort ei tispe på 4 mnd, til en ung jente. Vi hadde masse kontakt i begynnelsen. Men etter hvert skle det vekk og vi " glemte " på en måte hele saken. Men jeg har likevel savnet å ha hunden i huset. Jeg skrev derfor en mail til faren til denne jenta på FB og spurte hvordan det gikk. Fikk da vite at datteren hadde byttet interessen over på hest og hunden var ikke lengre intressant.

Jeg sa at vi hadde jo en avtale om at hunden skulle tilbake til oss hvis ikke hunden kunne være der lengre.

Hun krevde 5500 for hunden, jeg kommer ikke til å betale et øre da de fikk henne gratis.

Så i kveld kommer mannen min hjem med hunden min. Det er min julegave til meg selv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en frekk liten skit. Glad fyren din er handlekraftig.

• Liker 1
Skrevet

Men endte du opp med å få hunden returnert vederlagsfritt?

Godt at hunden kommer hjem igjen. Utrolig at en omsorgsperson kan miste interesse for et levende vesen en har tatt ansvar for. Gjensynsgleden blir nok stor, lykke til TS :)

Anonymous poster hash: 99a11...d91
Gjest M.E syke
Skrevet

HUn var superglad da jeg møtte henne i døra. Hun var velholdt og der der, og jeg er bare glad. Jeg fikk henne returnert uten å betale noe som helst.

• Liker 2
Skrevet

Men hvorfor ga du bort valpen din?

Skrevet

Ok.

Anonymous poster hash: de333...44b

Gjest M.E syke
Skrevet

Men hvorfor ga du bort valpen din?

Det som var hovedgrunnen var at dette var en valp vi hadde i fosterhjem, og vi måtte flytte på hotell pga en brann frem til huset var klart og det fungerte svært dårlig, så derfor.

Skrevet

Det som var hovedgrunnen var at dette var en valp vi hadde i fosterhjem, og vi måtte flytte på hotell pga en brann frem til huset var klart og det fungerte svært dårlig, så derfor.

Okey, hyggelig at den kom tilbake da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...