Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en fyr jeg har truffet en gang og som jeg gjerne vil møte igjen. Koste meg virkelig med han og han har sagt at han også hadde det koselig. Vi kysset masse og når jeg dro, ga han meg et hadekyss. Dette vae sist helg.

Vi har fortsatt kontakt og han sender meg alltid god natt mld på snapchat. Vet han skal flytte i helgen og ha familiemiddag. Så han har nok ikke tid til å møtes denne helgen... Men jeg lurer likevel på når han kommer til å spørre om når vi skal treffes igjen. Jeg kan godt spørre jeg, men når og hvordan kan jeg spørre? Bare ta det enkelt, sånn som "treffes snart igjen? :-D" eller noe lignende...?

Savner han litt og vil egentlig bare vite når vi skal treffes igjen så jeg har noe å se fram til. Dessuten vil jeg ikke la det gå så lenge mellom hver gang.

Jeg ser mye potensiale i han og vil gjerne se om det kan utvikle seg til noe mer.

Anonymous poster hash: b0398...94f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 1
Skrevet

Hvis jeg må grave etter når han vil, så oppfatter jeg det som at han prøver å komme seg unna? Jeg tar hintet med en gang, kanskje litt for fort å. Men jeg hater å mase og føle at jeg "presser" han til å si ja.

Men jeg tenkte at vi kunne ta en filmkveld hos en av oss igjen. Helst hos han. Vi hadde filmkveld sist gang å...blir det for kjedelig å ta filmkveld igjen? Vil egentlig bare slappe av og kunne kose. Ikke noe formelt liksom.

Skrevet

Har på følelsen av at han ikke er så interessert likevel :/...

Jeg spurte i stad om han hadde lyst til å treffes igjen. Ta en filmkveld i det nye huset hans. Fikk svar "Må vel få til det :)" og så spurte jeg når han kunne.. ikke noe svar. Han har helt sikkert ikke sett mld ennå eller er opptatt eller noe. Skjønner dèt... men han var bare litt mer "på" før vi møttes. Sendte mld og spurte åssen det gikk osv. Men nå hører jeg egentlig bare god natt som regel. Noen ganger en snap om dagen da... men han sa "søta" osv før. Nå er det bare "god natt! :)" osv. Så jeg er ikke helt sikker på hva han tenker.

Vi hadde det veldig koselig, syns jeg da. Og det virket som han koste seg også. Når jeg var forberedt på å gi han en hadeklem, fikk jeg et kyss istedet. Så trodde jo at det bekreftet at han likte meg. Og han sier at han vil møte meg igjen, men ikke noe mer..som om han bare sier det fordi han ikke tørr å si noe annet?

Hater denne usikkerheten :( Jeg likte/liker han ganske godt og jeg har datet et par før han.. han er den beste jeg har vært på date med. Så jeg merker jeg blir litt skuffa. Er litt redd for at han ikke vil altså. Overtenker jeg for mye nå?..

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg tror du overtenker alt for mye, TS.

Han skal flytte i helgen, - hodet mitt ville vært opptatt med flytteprosessen... helt opptatt med den.

Og nårtid er det nye bostedet være klart for en filmkveld ?

- det hadde ikke jeg kunnet gi et absolutt klart svar på om jeg skulle flytte om 2 dager....

Skrevet

Jeg tror du overtenker alt for mye, TS.

Han skal flytte i helgen, - hodet mitt ville vært opptatt med flytteprosessen... helt opptatt med den.

Og nårtid er det nye bostedet være klart for en filmkveld ?

- det hadde ikke jeg kunnet gi et absolutt klart svar på om jeg skulle flytte om 2 dager....

Ja, det er jo sant.. Vet ikke når det er klart, men han sa at det meste er allerede ferdigpakket og han skal ikke ta med seg noen tunge hvitevarer etc, så mye er allerede gjort. Skal bare flytte tingene over til det nye stedet. Men det er jo fortsatt flytting og litt stress, så jeg skjønner det.

Blah. Er så usikker og overtenker fordi jeg liker han så godt allerede. Han fanget min interesse umiddelbart (den dagen vi møttes! ikke før det) og jeg tenker mye på han. Det er som om noe inni meg bare vet at jeg kan få det veldig fint med han hvis det noengang skjer. Men mulig jeg ikke er god nok for han. Kanskje ikke fin nok osv. Blabla! Har ikke vært så usikker før som jeg er nå, men det er vel så enkelt som at jeg liker han ekstra godt, derfor overtenker jeg sånn!

Skrevet

Virker det for mye hvis jeg tilbyr meg å hjelpe til m flyttingen? :-P feks "bare si ifra hvis du trenger hjelp" ish

Skrevet

Vært akkurat i din situasjon sååå mange ganger! Det er litt trist, men hard to get funker! Lett å glemme når man først er der og har en gutt man bare dør etter å være med! Men min erfaring er at hvis en gutt har lyst på meg, så sender han melding. Hvis han vet akkurat hvor han har deg, kan det være du ikke blir like interessant, har det akkurat på samme måte selv hvis en gutt sender meg masse meldinger haha

Skrevet

Ikke sant. er så typisk.

Så jeg lurer egentlig på om jeg skal være litt stille nå? Ikke høre fra meg før han gjør det. Har ikke snakket med han i dag, verken mld eller snap. Første gang han ikke hører fra seg faktisk. jeg får bare la han merke at det har vært stille fra meg. Er han intr så hører han fra seg.. Regner jeg med.

hvorfor ee det slik at JEG dør etter å få se han en gang til mens han bare.. Jah.. Vet ikke jeg. Han har ihvertfall ikke avvist meg eller sagt noe annet ennå ihvertfall. Får trøste meg med at han sikkert er litt opptatt om dagen og gjør klart til flyttinga i morra. Forhåpentligvis hører jeg fra han i løpet av helgen :-$

Skrevet

Hei Ts,

Jeg kjenner meg såå godt igjen i din situasjon. Jeg møtte for 1-2 mnd siden en helt fantastisk mann. Vi klikket med en gang. Vi pratet om alt mulig og hadde masse til felles. Vi har møttes noen ganger, men det har ikke blitt så mange som jeg skulle ønske. Den første gangen jeg var på besøk hos han fikk jeg melding da jeg kom hjem at han syntes det hadde vært en koselig kveld. Og det ble jeg såå glad for å høre fordi han for det første ikke er så glad i å sende meldinger og for det andre fordi jeg også hadde hatt det helt fantastisk! Han har tatt initiativ til å møte meg på byen å sånn, la meg til på snap osv. Så føler kanskje dette er tegn på at han liker meg?

Men nå i det siste føler jeg at han har kjølnet litt.. Avtalte å finne på noe denne uken, men har ikke hørt noe fra han. Nå tenker jeg seriøst at jeg bare skal tie stille på alle sosiale medier og legge fra meg telefonen for så å se om han kanskje tar kontakt med meg en gang igjen.

Jeg liker han såå godt, og tror han er en helt fantastisk type! Har så lyst til å bli bedre kjent med han.

Skrevet

Det er så rart det der med menn. :-P håper du hører fra han snart da! Jeg tenker det samme som deg. Følte at vi klikket litt og jeg syns han virker helt fantastisk. Så jeg er redd han ikke føler likedan. Det er helt greit om han ikke liker meg like godt, men håper jo at han liker meg godt nok til å ville møtes igjen!

Krysser fingre for oss alle tre jeg!

Skrevet

Får håpe at du også hører fra han når han er klar!

Jeg blir bare sånn super paranoid når jeg ser at han sender masse snaps hver dag, men ingen av dem får jeg. Og at det i tillegg ligger to jenter på toppen av "bestevenn" lista hans.. Det er rart hva sosiale medier kan gjøre med en..

Det er så rart når jeg sender snap å spør om noe, så svarer han gjerne en gang, og så hører jeg ikke noe mer :-/

Det er også veldig plagsomt at man ikke bare kan skru av følelsene sine slik at man ikke blir helt opphengt i en som ikke er intressert tilbake.. :(

Gjest Blondie65
Skrevet

På listen over de mest stressende tingene er flytting på topp - sammen med dødsfall og skilsmisse.

Jeg har flyttet en del ganger og hadde en date ikke forstått at jeg ikke har kapasitet til å gi noen sikre svar mens jeg holder på med å planlegge og gjennomføre flyttingen så hadde jeg tenkt "drit og dra! det her gidder jeg ikke". Ikke mas, det er nok stress alt med flyttingen.

Legg vekk telefonen og gjør noe annet. I morgen kan du sende en melding der du foreslår at han kan komme til deg og spise på lørdag så slipper han å pakke ut kjøkkenting sent på kvelden. Da har du vist at du skjønner han er opptatt med flyttingen samtidig som du foreslår en praktisk løsning. :)

Skrevet

Ja ser den! Kjipe greier... Har også sjekka min flørt hvem han snapper mest med og foreløpig ser det ut som det er med kompisene. Haha.. Tragisk at jeg sjekka det menmen. Sosiale medier sier jeg bare! It suck sometimes -.- jeg er bare takknemlig for at vi ikke hadde sex jeg. I tifelle han ikke er så intr likevel. Hadde tenkt å kansje gjøre det neste gang, men tror nesten jeg venter helt til jeg er sikker på at han vil ha meg jeg.. X) hah.

Jeg er så patetisk når det kommer til sånt som dette! :-P uffamei.

Skrevet

På listen over de mest stressende tingene er flytting på topp - sammen med dødsfall og skilsmisse.

Jeg har flyttet en del ganger og hadde en date ikke forstått at jeg ikke har kapasitet til å gi noen sikre svar mens jeg holder på med å planlegge og gjennomføre flyttingen så hadde jeg tenkt "drit og dra! det her gidder jeg ikke". Ikke mas, det er nok stress alt med flyttingen.

Legg vekk telefonen og gjør noe annet. I morgen kan du sende en melding der du foreslår at han kan komme til deg og spise på lørdag så slipper han å pakke ut kjøkkenting sent på kvelden. Da har du vist at du skjønner han er opptatt med flyttingen samtidig som du foreslår en praktisk løsning. :)

Jeg tror jeg lar han være i fred i helgen. Han skulle på familiemiddag også hvis jeg husker og hørte riktig, så jeg lar han være jeg. Og så får vi heller avtale noe til uka igjen :) Lar også vær å snappe til han til lørdag tenkte jeg (med mindre han hører fra seg før det da) for da har jeg noe å spørre han om også. Tenkte feks å skrive "Åssen går flyttinga?" eller noe i duren :P

Skrevet

Jeg tror jeg lar han være i fred i helgen. Han skulle på familiemiddag også hvis jeg husker og hørte riktig, så jeg lar han være jeg. Og så får vi heller avtale noe til uka igjen :) Lar også vær å snappe til han til lørdag tenkte jeg (med mindre han hører fra seg før det da) for da har jeg noe å spørre han om også. Tenkte feks å skrive "Åssen går flyttinga?" eller noe i duren :P

Men takk for svar og for forslaget! :)

Skrevet

Sjekka snappen hans nå nettopp. Litt forandringer der gitt.. Jeg er på tredje plass, på andre plass kommer det en annen jente! Og på første plass en kompis ser det ut som. Kanskje hun jenta er en han liker bedre enn meg.. kanskje derfor han plutselig er litt stille fra seg. :/ Eller så kan jo bare være en venninne.. Utivenhet er dritt.

Skrevet

Skjønner hvordan du har det..

Skal ikke være lett.

Har ikke sendt eller fått noen snaps i dag. Skal prøve å holde meg fra å sende også! Får se om jeg hører fra han noe i løpet av helgen ;)

Jeg liker ikke helt det der "gjøre seg litt utilgjengelig" griene. Føler alt bare blir et spill av det, og tenker at dersom man har lyst bør man bare ta sjangsen. Det var slik jeg kapret min tidligere samboer... Han var sjenert så derfor var det jeg som tok det meste av initiativet... Funker det også noen ganger. Men nå er jeg jo nesten blitt 10 år eldre, så tidene forandrer seg vel?

Skrevet

Skjønner hvordan du har det..

Skal ikke være lett.

Har ikke sendt eller fått noen snaps i dag. Skal prøve å holde meg fra å sende også! Får se om jeg hører fra han noe i løpet av helgen ;)

Jeg liker ikke helt det der "gjøre seg litt utilgjengelig" griene. Føler alt bare blir et spill av det, og tenker at dersom man har lyst bør man bare ta sjangsen. Det var slik jeg kapret min tidligere samboer... Han var sjenert så derfor var det jeg som tok det meste av initiativet... Funker det også noen ganger. Men nå er jeg jo nesten blitt 10 år eldre, så tidene forandrer seg vel?

Flørten her er også litt sjenert. Men det er jeg å det!

Ops! Når vi snakker om sola. Fikk snap av han nå... heeh... thats good right?

Skrevet

Uuuh ;)

Jeg vil også ha snap!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...