Gå til innhold

Hvordan bli kvitt en kvise, fort?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg får en kvise er det døden og ikke pelle på den, og har ingen gode ideed til hvordan jeg skal få den vekk fort? Som F.eks, hvordan tørke den inn fortest mulig?

Hjeeeeelp!!! :glare:

Videoannonse
Annonse
Gjest Sagarmatha
Skrevet (endret)

Kle deg ut som batman for dagen. Bør hjelpe.

edit: batwoman

Endret av Sagarmatha
Gjest Grapefrukt
Skrevet

Bland to paracet med bittelitt vann og smør på kvisen. Det demper betennelsen helt.

• Liker 1
Skrevet

Tannkrem tørker ut kviser!

Skrevet

Tannkrem tørker ut kviser!

Dette skal prøves. Problemet er ikke selve kvisen, men at jeg hele tiden pirker og det blir småstygge sår! Så godt og bli kvitt den!

Skrevet

Dette skal prøves. Problemet er ikke selve kvisen, men at jeg hele tiden pirker og det blir småstygge sår! Så godt og bli kvitt den!

Trikset er å smøre tannkrem på kvisen før du legger deg ;)

• Liker 1
Skrevet

Håpløse forslag.

Det du gjør er å trykke ut talgen. Vasker så med vann og la det lufttørke. Så påfører du litt basiron over kvisen. Dagen etter er hevelsen vekk. :-)

Anonymous poster hash: 2535e...7ed
  • Liker 1
Skrevet

Jeg sverger til Mandarin paste fra Matis. Når jeg kjenner jeg begynner å få en kvise, smører jeg på og enten forsvinner den før den bryter ut, eller så går den raskere bort. Om kvisen allerede har kommet smører jeg også på for at den skal forsvinne fortere. Funker som bare rakkern på meg :)

Anonymous poster hash: 01ef0...f93
Skrevet

Jeg pleier å klemme ut, påføre enten vademecum eller antibac (lar det tørke), og så tar jeg et tynt lag med potetmel på og setter på et plaster :) Funker fett.

Anonymous poster hash: 2e0ac...83e
Skrevet

Jeg presser ut talget så renser jeg med pyrisept. Jeg bruker 2 q tips til å presse. Dagen etter er den tørket. Om det er akne tar jeg på grønn leire over natta og sover med det på kvisa.

Skrevet

tea tree olje skal være bra mot kviser, antibakteriell effekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...